تاریخ انتشار: 1397/12/10 19:53
کد خبر: 108149

پیکان 0 - پدیده 0؛ فرکی و گل‌محمدی امتیازات را تقسیم کردند

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پیکان تهران و پدیده شهرخودرو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی 0-0 رضایت دادند.
پیکان 0 - پدیده 0؛ فرکی و گل‌محمدی امتیازات را تقسیم کردند

پیکان و پدیده در حالی از ساعت 16 به قضاوت محمدرضا اکبریان به مصاف یکدیگر رفته اند که هر دو تیم بازی های هفته گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. پدیده برای اینکه از کورس مدعیان قهرمانی عقب نیفتد محکوم به برد در این دیدار خارج از خانه است. در دقیقه 5، امین قاسمی نژاد با شوتی خطرناک دروازه پیکان را تهدید کرد تا اولین خطر جدی از سوی میهمان صورت پذیرد. دقیقه 13، ارسال خطرناک محمد آقاجانپور از سمت راست به شکل خطرناکی عرض دروازه پیکان را طی کرد.

در دقیقه 18، سعید واسعی  که تک گل پیکان را در بازی هفته گذشته به ثمر رسانده بود، سانتر خطرناکی را بر روی دروازه پدیده ارسال نمود که در ادامه ضربه قیچی برگردانِ شاهین ثاقبی به بیرون رفت تا صحنه زیبایی در بازی شکل گیرد. دو تیم بازی متعادلی را در ورزشگاه شهدای شهر قدس به نمایش گذاشته اند و توپ بیشتر در میانه های میدان دنبال می شود. در دقیقه 30، رضا ناصحی در یک موقعیت تک به تک دروازه پیکان را باز کرد که گل او به دلیل آفساید مردود اعلام شد. در ادامه اتفاق خاصی بر روی دروازه های دو تیم رخ نداد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

بازی با سوت محمدرضا اکبریان در نیمه دوم آغاز می شود. هواداران پدیده به مانند نیمه اول یکصدا تیم خود را تشویق می کنند و از بازیکنان خود، گل می خواهند. سرخپوشان پدیده مالکیت توپ و میدان را بیشتر در دست دارند. دقیقه 54، شوت شاهین ثاقبی با اختلاف از کنار دروازه پدیده به شکل خطرناکی عبور کرد.

 در دقیقه 60، ارسال مهدی خانی در محوطه جریمه به دست مهران موسوی، مدافع پیکان برخورد کرد که اکبریان اعتقادی به خطای پنالتی در این صحنه نداشت. تا دقیقه 85، بازی 0-0 دنبال می شود و این بهترین خبر برای مدعیان و صدرنشین های لیگ برتر است. داور دو دقیقه وقت اضافه را اعلام می کند. با سوت اکبریان دو تیم پیکان و پدیده به تساوی 0-0 دست می یابند و یحیی دو امتیاز حساس را در هفته بیستم از دست داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368gmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیش بازی پیکان - پدیده؛ سفر یحیی و یارانش به پایتخت برای بازگشت به جمع مدعیان؛ استارت پیکان ادامه دار خواهد ماند؟