تاریخ انتشار: 1397/12/10 19:58
کد خبر: 108147

سپیدرود 1 - استقلال خوزستان 2؛ باخت یاران میرزا برابر آبی پوشان جنوبی

از چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.
سپیدرود 1 - استقلال خوزستان 2؛ باخت  یاران میرزا برابر آبی پوشان جنوبی

 نیمه نخست را استقلال خوزستان هجومی آغاز کرد. دو حمله خطرناک از بازیکنان این تیم که منجر به گل نشد. سپیدرود رفته رفته بر بازی مسلط شد و توپ و میدان را در اختیار داشت. تسلط این تیم منجر به خلق موقعیت نمی شد و بازی آرام دنبال می شد. در دقیقه 36 این دیدار، کمک داور خطای شاه مکوند زاده را اعلام کرد. ارسال بازیکنان سپیدرود در یک رفت و آمد به محمد غلامی رسید و ضربه این بازیکن دروازه پورحمیدی را باز کرد. پس از این گل، بازیکنان سپیدرود این گل را به علی کریمی تقدیم کردند. استقلال خوزستان پس از این گل حملاتی را بر روی دروازه سپیدرود ترتیب داد و در بهترین موقعیت این تیم، شوت میثم کریمی را ایمان صادقی به زیبایی به کرنر فرستاد. در نهایت نیمه نخست این دیدار با نتیجه 1-0 به سود سپیدرود به پایان رسید.

نیمه دوم را استقلال خوزستان بهتر آغاز کرد. حملات متعدد این تیم بالاخره نتیجه داد و ارسال ایوب کلانتری در شلوغی مجوطه جریمه به داوودی رسید و ضربه این بازیکن دروازه سپیدرود را باز کرد. با ورود داوودی به بازی، نمایش هجومی استقلال خوزستان بسیار قابل قبول بود. دوندگی بالای بازیکنان استقلال خوزستان، فرصت موقعیت سازی را از استقلال خوزستان می گرفت. ایمان صادقی با درخشش خود بارها سپیدرود را در جریان بازی نگه داشت. دقیقه 80 این دیدار، شوت سهمگین بازیکن استقلال خوزستان را صادقی به زیبایی راهی کرنر کرد. حملات جسته و گریخته سپیدرود بی فایده بود و در دقیقه 92 این دیدار، حرکت زیبای رامین داوودی با شوت زیبای این بازیکن همراه شد و این توپ دور از دستان صادقی در درون دروازه سپیدرود جای گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zj6yb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان 1 - صنعت نفت 1؛ تقسیم امتیازات جنوبی ها در دربی خوزستان