تاریخ انتشار: 1397/12/17 21:58
کد خبر: 107346

اعتراض عرب به اشتباهات داوری: فردا با فیلم بازی به فدراسیون می روم

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید برای بررسی اشتباهات داوری رخ داده در دیدار تیمش برابر نساجی مازندران با فیلم بازی به فدراسیون می رود.
اعتراض عرب به اشتباهات داوری: فردا با فیلم بازی به فدراسیون می روم

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان دیدار برابر نساجی مازندران که با از دست رفتن 2 امتیاز تعیین کننده برای سرخپوشان همراه بود، در مورد داوری بازی گفت: به هر حال ما مشکلات زیادی در این مدت داشتیم مثل فشردگی و حالا داوری هم اضافه شده و به این شرایط اعتراض جدی داریم. گفتیم   VARرا راه بیاندازید تا این مشکلات حل شود که گوش نکردند. صحبت های آقای خلیلی و پندرلو مواضع رسمی باشگاه هستند. نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیافتد. یک زمانی است که بحث هواداری است و یک زمانی بحث هواداری. نظر اکثر کارشناسان اما این است که داوری با مشکل روبرو است.

عرب در مورد علیرضا فغانی و قضاوتش در دیدار برای پرسپولیس توضیح داد:‌ نه ما کلا اعتقاد داریم آن چیزی که باید انجام می شده و نشده، جای بحث دارد. من فردا با فیلم بازی به فدراسیون می روم تا نتیجه ای بگیریم از این موضوعات.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه به کدام صحنه ها معترضند، بیان کرد: ما به همان صحنه هایی معترض هستیم که کارشناسان صحبت کرده اند.

عرب در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای راه اندازی VAR و هزینه ای که دارد، افزود: به هر حال این هست ولی این موضوع باید یک جایی بسته شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس روزهای سختی را برای کسب قهرمانی طی می کند، عنوان کرد: ما الان اعتقاد داریم که باید هواداران متحد بمانند تا برای قهرمانی بجنگیم و این مهم ترین موضوع است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygyvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل گلر پرسپولیس حل شد/ بیرانوند می تواند مقابل نساجی بازی کند