تاریخ انتشار: 1398/01/19 18:18
کد خبر: 104188

بازی با الهلال برای استقلال یک نعمت است

سرمربی آلمانی استقلال رسید به یک بازی کلیدی دیگر؛ یکی از همان بازی‌های حساسی که معمولاً می‌بازد!
بازی با الهلال برای استقلال یک نعمت است

وینفرد شفر به الدحیل باخته (و بد هم باخته)، با العین در تهران مساوی کرده و به پرسپولیس و سپاهان و تراکتور هم باخته، در این شرایط باید منتظر باشیم او الهلالی که از فصل گذشته قوی‌تر است را ببرد. این در واقع انتظار همه هواداران استقلال است که کم‌کم با نتایج ضعیف تیم‌شان فوتبال‌زده می‌شوند.

استقلال بعد از بازی با الهلال در دوحه باید در اصفهان با سپاهان بازی کند و این دو بازی برای شفر فوق‌العاده اهمیت دارد. او حتماً شنیده که هواداران استقلال از نتایج تیم‌شان و حتی از نحوه بازی تیم شفر ناراحتند. شفر خوب می‌داند که در ایران گاهی شکست در شهرآورد حتی کسب عنوان قهرمانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. آن‌چه مسلم است شفر که در بازی با سایپا حیا کن رها کن شنیده دیگر نمی‌خواهد این شعار را بشنود. به او حتماً باید بگویند که این «حیا کن رها کن»ها بیش از حد طبیعی روی مدیران تأثیر می‌گذارد و برای فرار از این وضعیت نیاز دارد که الهلال را ببرد. الهلالی که البته قوی‌تر از پارسال است، ولی شکست‌ناپذیر نیست و اگر استقلال مثل روز بازی با پرسپولیس و سایپا نباشد، می‌تواند از سد این تیم بگذرد.

مشکل تیم شفر این است که شخصیت برنده شدن در بازی‌های بزرگ را ندارد و از اعتماد به نفس کافی در این قبیل مسابقات برخوردار نیست. بازی با الهلال، اما می‌تواند معادلات را عوض کند و شفر بعد از پیروزی احتمالی در این دیدار می‌تواند بگوید دیدید من می‌توانم بازی‌های بزرگ را هم ببرم. برای او در این شرایطی که نه اقتدار دارد و نه نتیجه می‌گیرد، بازی با الهلال یک نعمت است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwa76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفر و دایی به شاگردانشان پرتاپ اوت یاد بدهند!