تاریخ انتشار: 1398/02/13 09:41
کد خبر: 101433

پیش بازی سپاهان - ماشین سازی؛ بهترین فرصت برای نزدیک شدن به جام

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز از چارچوب هفته بیست و هشتم به مصاف هم می روند.
پیش بازی سپاهان - ماشین سازی؛ بهترین فرصت برای نزدیک شدن به جام

تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار حساس و پر حاشیه خود مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به این دیدار می گذارد. شاگردان امیر قلعه نویی به خوبی از وضعیت خود در جدول مطلع هستند و می دانند در صورت کسب پیروزی با توجه به تساوی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی می توانند به قهرمانی امیدوار باشند. شرایط سپاهان در جدول به گونه ای است که در صورت توقف شاگردان قلعه نویی این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم با مشکل مواجه خواهد شد.

 حساسیت های فراوان لیگ برتر در کنار شرایط خاص سپاهان با توجه به حواشی اخیر پیرامون این تیم، بازی مقابل ماشین سازی را بیش از گذشته حساس می کند. دیدار رفت سپاهان و ماشین سازی با تساوی 1-1 در تبریز همراه شد و شاگردان مهاجری حریف سختی برای قلعه نویی و بازیکنانش هستند.

در طرف مقابل تیم ماشین سازی قرار دارد. تیمی که با توجه به شرایطش در جدول رده بندی، خیالش از بابت ماندن در لیگ برتر راحت است و امیدی هم برای کسب سهمیه ندارد. شاگردان مهاجری در هفته های اخیر یک رقیب سخت برای حریفان خود بوده اند و با تلاش فراوان خود سعی در متوقف کردن تیم های مدعی داشته اند. با توجه به شرایط سپاهان در جدول و نیاز مبرم این تیم به پیروزی در این دیدار، به نظر می رسد شاگردان مهاجری کار سختی برای تقابل با میزبان خود دارند.

سیاوش یزدانی و میگوئل تکسیرا از تیم سپاهان و محمد اهل شاخه برای تیم ماشین سازی به دلیل محرومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.

کوبل داوری:

داور وسط:حسن اکرمی  - کمک ها: حسن یوسفی و امیررضا آشورماهانی - کمک داوران اضافی: حسین زیاری و محمدرضا تارخ - داور چهارم: محمد راهی - ناظر: مسعود مرادی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwpkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل تساوی چند نکته ویژه برای سپاهان داشت!