تاریخ انتشار: 1398/02/14 22:44
کد خبر: 101245

پیش بازی سایپا - پدیده؛ ظهور یک پدیده رویایی و جدید؛ اندیشه های یحیی برابر تفکرات سرمربی جوان

دو تیم سایپا و پدیده شهر خودرو در چارچوب هفته بیست و هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی سایپا - پدیده؛ ظهور یک پدیده رویایی و جدید؛ اندیشه های یحیی برابر تفکرات سرمربی جوان

مشهدی ها شرایط بسیار ایده آلی را تجربه می کنند ، آنها از زمان حضور سرمربی خود در این فصل فرم بسیار خوبی را حفظ کرده اند ، بطوریکه برد دیدار آخر آنها مقابل تیم پرطرفدار استقلال انتظارات را بالا برده است و انتظار می رود در بازی پیش رو اشتیاق بسیاری برای کسب سه امتیاز داشته باشند .

حالا بدون تردید پدیده پر انگیزه ترین تیم لیگ برتر به شمار می رود و آنها با امید واندیشه های متفاوت تری برای کسب سهمیه آسیا پای به میدان می گذارند .

پدیده ای ها در شرایطی مقابل حریف خود قرار می گیرند که دو بازیکن تاثیر گذار خود یعنی اکبر صادقی و محمد قاسمی نژاد را به دلیل محرومیت در این بازی به همراه ندارند ‌و باید از هماهنگی و تاکتیک پذیری بیشتری در خط میانی و حمله در مقابل نقاط ضعف سایپا برای موفقیت تیم خود برخوردار باشند ، 

از حسین مرادمند ، امین قاسمی نژاد ، مسعود ریگی و بهنام برزای می توان بعنوان کلیدی ترین بازیکنان پدیده نام برد که گلمحمدی امید زیادی به آنها دارد .

آیا باید دید شهر خودرویی ها می توانند با تغییرات کادر فنی و مدیریتی سایپا با کسب پیروزی در این میدان سخت راه خود را برای کسب سهمیه آسیا هموارتر کنند یا خیر ؟

در آن سو تیم سایپا در بازی آخر مقابل ذوب آهن اصفهانی توانست به برتری دست یابد که با آمدن علیرضا منصوریان چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است و حالا امیدوار است با سرمربی جدید خود ابراهیم صادقی یک پیروزی دیگر را مقابل پدیده کسب کند و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد .

رضا اسدی ، معین عباسیان ، آرمان رمضانی و علی دشتی  خطرناک‌ ترین بازیکنان سایپا هستند که توانسته اند با خلاقیت های فردی و درک تاکتیکی بالا موقعیت و نتایج مثمر ‌ثمری را برای سایپا به ارمغان بیاورند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxxyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی سایپا به نشست خبری پیش از بازی با پدیده نرسید