تاریخ انتشار: 1398/07/03 10:04
کد خبر: 86733

جباری 2-منصوریان؛رویارویی در نصف جهان

خرید تابستانی استقلالی ها فرداشب در نصف جهان تقابل خاصی مقابل استاد و به نوعی کاشف اصلی خود در فوتبال ایران خواهد داشت.
جباری 2-منصوریان؛رویارویی در نصف جهان

آرش رضاوند در حالی امسال توانست صاحب پیراهن شماره 88 استقلال شود که رسیدن به جایگاه فعلی را به نحوی مدیون علیرضا منصوریان در نفت تهران است. کاپیتان سابق استقلالی ها بعد از این که استعدادهای رضاوند را در تیم های پایه باشگاه کشف کرد به محض قبول مسئولیت فنی نفت زمینه انتقال آرش رضاوند به تیمش را فراهم و طی دو سال از او بازیکنی در سطح اول باشگاهی ایران ساخت.

منصوریان در خصوص رضاوند اعتقاد داشت او توانایی تبدیل شدن به مجتبی جباری دو را دارد به شرطی که نصایح فنی را خوب گوش کند. کاپیتان سابق آبی ها وقتی سرمربی استقلال شد تلاش زیادی کرد تا بتواند رضاوند را به جمع شاگردانش در این تیم اضافه کند اما این اتفاق رخ نداد تا آرش بعد از دو فصل بازی برای سایپا به تیم محبوبش بازگردد و این روزها به یکی از مهره های کلیدی استراماچونی تبدیل شود.

رضاوند که در دربی 90 تا دقیقه ای که در میدان بود عملکرد خوبی از خود نشان داد حالا یکی از امیدهای اصلی طرفداران این تیم در نبرد حساس فرداشب با استاد سابقش در اصفهان است. آرش که خوب می داند برنامه های تاکتیکی منصوریان به چه شکل است قطعا می تواند در کنار بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی کفه ترازو را به سود استقلال سنگین تر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gaaxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جانشین علی کریمی در استقلال مشخص شد