تاریخ انتشار: 1398/07/04 23:51
کد خبر: 86477

خلیلی: از داوری راضی نبودیم

خلیلی می‌گوید شغل دوم ندارد و هرجا که لازم باشد از پرسپولیس دفاع می‌کند؛ مثل سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس.
خلیلی: از داوری راضی نبودیم

محسن خلیلی پس از بازی با سپاهان درباره این مسابقه عنوان کرد: از داوری راضی نبودیم، نیمه اول صحنه هایی را دیدیم که واقعا کنترل بازی از دست داور در رفته بود. نمیخواهم این موضوع را بشکافم اما موقعی که کیانی رو پای ترابی تکل خشن زد، آقای داور رویش آن طرف بود و اصلا صحنه را ندید و اعتراض من هم به همین بود. چطور صحنه را ندید و به بازیکن ما کارت داد؟ در کل در خیلی صحنه ها می‌توانست بهتر سوت بزند، اما با عصبانیت و پرخاشگری با بازیکن ما حرف میزد و کنعانی زادگان و شجاع را عصبانی می‌کرد. داوری ما را اذیت می‌کند.

خلیلی درباره شرایط این بازی همچنین گفت: این بازی از لحاظ فنی، تیم ما خوب بود. شاید نیمه دوم یک مقدار افت داشت، شاید دلیلش این بود که تیم سپاهان دو روز بیشتر استراحت داشت. ساعت بازی ما واقعا بد است و باید برنامه ریزی شود. این ساعت نه برای ما، نه بازیکن و نه هوادار ما مناسب نیست.

وی افزود: ما یک مقدار با سایت بلیت فروشی هم مشکل داریم، عدم هماهنگی باعث شد سایت ساعت ۸ بسته و هواداران ناراحت شود. تمام هزینه ها همه جای دنیا برای این می‌شود که هوادار بیاید استادیوم اما نمیدانم چرا خیلی راحت برخورد نمی‌کنند، چه برای ساعت بلیت چه سامانه. انشالله ما در آینده بازی های بهتری را خواهیم داشت و همانطور که دربی را ورق زدیم، این بازی را هم ورق می‌زنیم.

او در خصوص بیانیه باشگاه استقلال نیز عنوان کرد:من شغل دومی ندارم و تنها شغلم سرپرست پرسپولیس است، هرجا هم نیاز باشد نه فقط من بلکه سرمربی و مدیرعامل هم از حق تیم دفاع می‌کنیم و نمی‌گذاریم حق پرسپولیس ضایع شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aaadv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیلی:اگر شانس با ما یار بود، الان ۹ امتیازی بودیم