تاریخ انتشار: 1398/07/29 17:28
کد خبر: 83648

وضعیت عجیب کنترل بلیت و ورودی ورزشگاه شهدای شهر قدس

بازی دو تیم سایپا و استقلال در حالی در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود که کنترل دقیقی روی ورود هواداران وجود ندارد.

تیم استقلال تهران از ساعت 16 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس مهمان سایپا خواهد بود.

*باتوجه به اینکه بلیت فروشی در فصل جدید به صورت الکترونیکی انجام می‌شود ودیگر تماشاگران نمی‌توانند با حضور در ورزشگاه‌ها اقدام به خرید بلیت کنند در ورزشگاه شهدای شهر قدس هم هواداران باید با این روش وارد ورزشگاه‌ها شوند و این در حالی است که گیت ورودی تماشاگران در این ورزشگاه آماده استفاده نیست و بلیت‌های خریداری شده هواداران به صورت دستی کنترل می‌شوند.

*تماشاگرانی که برای تماشای بازی سایپا- استقلال قصد ورود به ورزشگاه را دارند بلیت‌های خود را به صورت کاغذ پرینت شده یا به صورت رسید روی گوشی همراه به مسئول گیت ورودی ورزشگاه نشان می‌دهند و وارد ورزشگاه می‌شوند. در این میان برخی از هوادارانی که بلیت ندارند هم با استفاده از ازدحام به وجود آمده در گیت ورودی بدون بلیت وارد ورزشگاه می‌شوند.برای ورود تماشاگران به ورزشگاه شهر قدس کنترل دقیقی صورت نمی‌گیرد و بلیت‌های پرینت شده پس از دریافت در کنار گیت ورودی انباشته می‌شود.

*برخی از هوادارانی که قصد دارند وارد ورزشگاه شوند مدعی هستند بلیت را با قیمت بیشتر از روی سایت بلیت فروشی خریده‌اند اما در اطراف ورزشگاه همین بلیت‌ها با قیمت پایین‌تر به هوادارانی که بلیت ندارند و قصد ورود به ورزشگاه را دارند فروخته می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jazo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره استقلال با دو مهاجم شش‌دانگ + عکس