تاریخ انتشار: 1398/08/04 19:17
کد خبر: 83003

یک تیر و دو نشان پرسپولیس در هفته هشتم/ بهتر از این هم نمی شد

هفته هشتم در لیگ برتر برای پرسپولیس متفاوت از 7 هفته گذشته بود .
یک تیر  و دو نشان پرسپولیس در هفته هشتم/ بهتر از این هم نمی شد

علی جلیلیان؛ هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، برای پرسپولیسی ها یک هفته متفاوت و بسیار خوشحال کننده بود به طوری که می توان گفت آنها در بازی با شاهین بوشهر با یک تیر چند نشان زدند تا سرمست از این اتفاقات خوب، هفته هشتم را به پایان برسانند.

شاگردان کالدرون در ابتدا توانستند یک پیروزی پر گل را کسب نمایند که این می تواند برای آنها بسیار حائز اهمیت باشد چرا که این تیم همیشه در طول تاریخ به هجومی بودن مشهور بوده و زدن 5 گل در 7 بازی گذشته و قبل از دیدار با شاهین بوشهر، یک آمار بسیار بد در کارنامه کالدرون و شاگردانش بود که آنها توانستند در هفته هشتم برابر حریف خود، 5 گل به ثمر برسانند و آمار گلزنی خود را دوبرابر کنند.

اما مهم ترین اتفاق برای آنها، هت تریک علیپور بود که در نهایت توانست از زیر فشار هواداران خارج شده و سه گل وارد دروازه شاهین بوشهر کند تا هم خود نفس راحتی بکشد هم این که هواداران خوشحال از بازگشت ستاره به دوران اوج باشند و هم اینکه کالدرون خیالش بابت گلزنی این ستاره و کسب روحیه مضاعف راحت شود.

علیپور با این سه گل توانست در جدول گلزنان تا پایان هفته هشتم، به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان و پشت سر شهریار مغانلو از پیکان در رده دوم جدول قرار بگیرد تا انگیزه هایش برای بازی های آینده بیشتر شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485eqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی فوق العاده برای علی علیپور