تاریخ انتشار: 1398/09/18 18:23
کد خبر: 78625

حواشی دیدار استقلال و پیکان / ورود بازیکنان استقلال با چشمانی اشک‌بار

هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز دیدار تیم‌شان مقابل پیکان علیه مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه محبوب‌شان شعار دادند.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیداری از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میهمان پیکان خواهد بود. حواشی پیش از آغاز این بازی به شرح زیر است:

* درهای ورزشگاه آزادی از ساعت 15 به روی هواداران باز شد و تماشاگران استقلال که بلیت ورزشگاه شهدای شهرقدس را خریداری کرده بودند با ارائه پرینت بلیت خود وارد استادیوم شدند.

* اتوبوس تیم پیکان ساعت 16 وارد ورزشگاه شد و اعضای این تیم بلافاصله راهی رختکن شدند.

* در فاصله یک ساعت تا آغاز بازی استقبال خوبی از سوی هواداران استقلال از این دیدار به عمل نیامده است و تنها کمتر از 500 نفر در ورزشگاه حضور دارند. بی‌شک خبر فسخ قرارداد استراماچونی و جدایی این مربی ایتالیایی از تیم استقلال و ناراحتی هواداران از مسئولان باشگاه دلیل این موضوع است.

* نکته مهم درباره حضور بازیکنان در ورزشگاه چهره ناراحت و عصبی آنها پس از جدایی استراماچونی از استقلال بود. حتی تعدادی از بازیکنان استقلال با چشمانی اشک‌بار وارد ورزشگاه شدند.

* وریا غفوری قبل از ورود به ورزشگاه با درخواست یکی از دوربین‌های تلوزیونی برای مصاحبه قرار گرفت که وریا در پاسخ گفت بعد پایان بازی حرف خواهم زد.

* خسرو حیدری، بازیکن سابق تیم استقلال برای حمایت از این تیم در ورزشگاه حاضر شد و به رختکن استقلال رفت.

* اندک هواداران استقلال حاضر در ورزشگاه علیه وزیر ورزش شعار دادند.

* بعد از حضور مشاور فتحی در ورزشگاه و اطلاع هواداران از این موضوع به شدت علیه او و مدیریت شعار سر دادند که او مجبور شد ورزشگاه را ترک کند.

تیم فوتبال استقلال , لیگ برتر فوتبال ,

تیم فوتبال استقلال , لیگ برتر فوتبال ,

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jaxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زرینچه: فردا سرپرست استقلال هستم نه سرمربی