تاریخ انتشار: 1398/09/23 17:34
کد خبر: 78060

هیچ اتفاقی نمی‌تواند مانع از قهرمانی سپاهان شود

رضا میرزایی، بازیکن فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد که هیچ اتفاقی مانع از قهرمانی این تیم در لیگ برتر نخواهد شد.

، با اشاره به سه امتیازی که تیمش در بازی با پیکان کسب کرد، گفت: خدا را شکر که در این بازی خانگی به پیروزی مهمی رسیدیم تا شرایط سپاهان در جدول بهتر شود. پیکان جزو تیم‌های خوب لیگ امسال است. آنها می‌خواستند در اصفهان امتیاز بگیرند، ولی ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق برد هم بودیم. این برد انگیزه تیم ما را برای ادامه بازی‌ها بیشتر می‌کند و امیدوارم تا قبل از پایان نیم‌فصل اول، در سه بازی آینده هم بیشترین امتیاز را بگیریم.

وی که در بازی با پیکان به‌عنوان مدافع راست بازی کرد، در این مورد خاطرنشان کرد: با حضور در پُست دفاع راست غریبه نیستیم و فصل گذشته هم حدود 15 بازی در این پُست انجام دادم. در هر پُستی که کادر فنی بخواهد، باید بازی کنم و مهم این است که بتوانم خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: رقابت فشرده‌ای بین مدعیان وجود دارد و فاصله امتیازها هم بسیار نزدیک است. تمام هدف ما رسیدن به قهرمانی است و هیچ اتفاقی نمی‌تواند مانع از قهرمانی ما شود. مسئله مهم این است که این روند را در نیم‌فصل دوم هم ادامه دهیم. در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند، ولی سپاهان تیم باتجربه‌ای است و جایگاه خود را حفظ خواهد کرد. ما باید در نیم‌فصل دوم هم خوب امتیاز بگیریم تا به هدف‌مان برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lox66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دانشگر: استقلال هم اندازه دیگر مدعیان برای قهرمان شدن در لیگ برتر شانس دارد