تاریخ انتشار: 1398/09/27 20:20
کد خبر: 77603

حضور مسئولان جمی در تمرین پارس جنوبی در آستانه بازی با پرسپولیس

تعدادی از مسئولان شهرستان جم در تمرین تیم فوتبال پارس جنوبی جم حاضر شدند تا به اعضای این تیم در آستانه دیدار با پرسپولیس، روحیه بدهند.

 درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: امروز (چهارشنبه) تمرین عرق‌گیری داشتیم که خانم الماسی (نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی) به همراه رئیس شورای شهر، فرماندار و امام جمعه شهرستان جم و مدیرعامل موقت باشگاه در تمرین حضور داشتند. از تمام این دوستان تشکر می‌کنم.

وی درباره دریافتی جدید اعضای تیم پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: قرار شد 20 درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم در هفته آینده پرداخت شود و دریافتی آنها به 50 درصد برسد.

سرپرست تیم پارس جنوبی جم درخصوص کادر فنی تیم پارس جنوبی تصریح کرد: فعلاً تا انتخاب سرمربی جدید، مهدی نوری و عرفان جم‌رتبه مسئولیت اداره تیم را بر عهده دارند.

چراغی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربیگری رحمان رضایی در این تیم منتفی شده است یا خیر، به تسنیم گفت: هنوز این موضوع منتفی نشده است. مذاکرات با رضایی مثبت بوده است، اما عجله‌ای برای انتخاب سرمربی نداریم و سرمربی جدید تیم پس از بازی با پیکان مشخص می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jv9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن بنگر از فوتبال خداحافظی کرد