تاریخ انتشار: 1398/09/30 12:18
کد خبر: 77342

مرادمند: نفهمیدم که چگونه شادی گل کردم

مدافع گلزن شهرخودرو گفت: تلاش زیادی می‌کردم که بر روی نفوذها گل بزنم ولی نمی‌شد اما این بار خدا خواست که هم گل بزنم و هم این گل یادگاری شود.
مرادمند: نفهمیدم که چگونه شادی گل کردم

محمدحسین مرادمند پس از گلزنی برابر پیکان تهران به خبرنگار ورزش سه گفت: اول از هر چیز باید خدا را شکر کنم که دل هوادارانی که از ابتدای بازی مداوم ما را تشویق کردند و تا آخرین دقیقه مایوس نشدند را شاد کردیم. بازی واقعا شرایط خاصی پیدا کرده بود و هر چه می‌زدیم به در بسته می‌خورد.

وی افزود: من هم از ابتدای بازی هر گاه موقعیت پیش آمد خودم را به خط حمله رساندم اما بالاخره این فرصت را در دقیقه 94 پیدا کردم که در موفقیت تیمم نقش داشته باشم و اگر گل زدم به خاطر زحمت تک تک بازیکنان بود که با تمام وجودشان بازی کردند و پا پس نگذاشتند.

مدافع شهرخودرو که پس از گلزنی انواع و اقسام شادی ها را در اضلاع مختلف ورزشگاه امام رضا (ع) به نمایش گذاشت، متذکر شد: بعد از گل شدن ضربه سرم، واقعا خوشحال بودم و به همین خاطر نفهمیدم که چگونه شادی گل کردم اما طرف تماشاگران‌مان رفتم چون آنها تا آخر بازی ایستاده ما را تشویق کردند و حقش بود که سمتشان بروم.

مرادمند که به سمت جایگاه ویژه علامت قلب نیز نشان داد، در خصوص مخاطب این شادی خود هم گفت: من به سمت دوربین‌ها ایستاده بودم اما اینکه مخاطب شادی‌ام چه کسی بود را اجازه می‌خواهم که نگویم.

وی در خصوص حواشی پایان بازی نیز تاکید کرد: این بازی در نیمه‌دوم بیشتر از 4 دقیقه وقت اضافه داشت و چون قبل از دقیقه 94 توپ به کرنر رفت، داور منتظر بود تا تکلیف این توپ مشخص شود که بعد ما گل زدیم و آن اتفاقات بعدی افتاد. به نظر من داوری در این بازی بی‌نقص بود و اگر مساوی کرده بودیم هم همین را می‌گفتم.

مدافع میانی شهرخودرو در خاتمه یادآور شد: این بازی برای ما تمام شد و انشاالله از این لحظه به بازی با تراکتور فکر می‌کنیم تا نتیجه‌‌ای در خور هواداران خود کسب کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2romzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی شهر خودرو مقابل پیکان