تاریخ انتشار: 1398/09/30 18:44
کد خبر: 77303

طالقانی: می‌گویم پشت حرف‌های نعمتی کیست

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: آقای نعمتی، بی‌زحمت مشخص کنید دارید می‌روید یا می آیید.

عبدالکاظم طالقانی درباره اظهارات اخیر بهروز نعمتی، نماینده مجلس اظهار داشت: گاهی حرف هایی را در جامعه فوتبال می شنویم که دلمان می خواهد سرمان را به میز بکوبیم. این مباحث نشان می دهد که واقعا فوتبال اینقدر جذابیت دارد که برخی از نردبان آن بالا بروند؛ به ویژه الان که روز به روز به انتخابات مجلس نزدیک می شویم.
وی ادامه داد: شنیده ام آقای نعمتی گفته اند چرا هیات‌های فوتبال باید در مجمع رای بدهند! ببخشید جناب نعمتی! قطعا و حتما با فیفا و کنفدراسیون آسیا صحبت می کنیم که انتخابات را تغییر دهند. نگران چه هستید؟ چرا اینقدر از هیات ها می هراسید؟ اینها همان هایی هستند که بار اصلی فوتبال کشور را به دوش می کشند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مشکل شما با هیات ها چیست؟ یاد حرف های مشفقانه امیررضا خادم افتادم که از سوز دل بلند می شد و بر دل می نشست. ورزش نگاه سیاسی را برنمی تابد. این نگاه از بالا به پایین چیست که دنبالش هستید؟ اجازه بدهید به عنوان یک برادر خطاب به شما بگویم که می دانیم پشت این حرف شما چه کسی است و اگر خواستید یک روز نام آن فرد را با مردم هم در میان می گذارم.
طالقانی درباره اینکه نعمتی فریادشیران را کاندیدای سرمربیگری تیم ملی کرده است، گفت: در شایستگی های آقای فریادشیران تردیدی نیست اما گزینه هیات رئیسه فدراسیون نیست. آقای نعمتی! بی زحمت مشخص کنید دارید می روید یا می آیید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jv6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات یک نماینده مجلس؛ رقم قرارداد 3 میلیون دلاری ویلموتس کذب است