تاریخ انتشار: 1398/10/30 17:38
کد خبر: 73919

زاهدی فر: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

داور فوتبال کشورمان گفت: به دلیل اشتباهی که در بازی سپاهان با استقلال داشتم از هواداران تیم تهرانی عذرخواهی می‌کنم.
زاهدی فر: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

محمد حسین زاهدی فر داور فوتبال کشورمان در حاشیه برگزاری کلاس دانش افزاری لیگ برتر بیان کرد: این کلاس‌ها پیش از شروع لیگ و در نیم فصل برگزار می‌شود و اتفاق‌های مهمی که در قضاوت داوران رخ داده مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرد. بی شک این مسائل کمک می‌کند تا قضاوت‌های بهتری در ادامه فصل ببینیم.

او درباره اعلام نشدن خطای هندی که در بازی استقلال با سپاهان رخ داد، گفت: ابتدا می‌خواهم درباره فضای حاکم بر داوری صحبت کنم. پیش از اینکه انتظار عملکرد خوب از داوران داشته باشیم باید دید آیا فضای خوبی برای آن‌ها فراهم کرده ایم. هر کس در بخشی از این فوتبال فعالیت می‌کند وظایفی دارد و حتی رسانه‌ها هم اگر شرایط خوبی نداشته باشند نمی‌توان از آن‌ها انتظار عملکرد خوب و بی اشتباهی داشت.

زاهدی فر تصریح کرد: حرف کلی من این است پیش از هرگونه توقع ایجاد کردن از داوران فضای مناسبی برای آن‌ها فراهم شود تا بتوانند در شرایط خوبی قضاوت کنند. رسانه‌ها هم در این زمینه اهمیت زیادی دارند و باید کمک کنند چنین فضایی برای داوران ایجاد شود.

داور بیم المللی فوتبال ایران گفت: حدود ۲ ماه از بازی استقلال با سپاهان می‌گذرد و در این مدت با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده ام، اما لازم می‌دانم برای خبرنگاران احترام قائل شده و اینجا به دلیل اشتباه سرزده ام از باشگاه استقلال و هوادارانش عذر خواهی کنم.

او افزود: اشتباهم را در آن بازی می‌پذیرم و و شهامت عذرخواهی هم دارم. البته کمیته داوران هم همانگونه که داوران را به دلیل قضاوت‌های خوب شان تشویق می‌کند به دلیل اشتباهات شان هم جریمه می‌کند و این موضوع درباره من هم اتفاق افتاد.

زاهدی فر درباره اینکه یکی از رسانه‌های عربستانی اعلام کرده داوران قاره حاضر نیستند برای قضاوت به ایران بیایند و به همین دلیل میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا سلب شده است، گفت: بی شک این رسانه‌ها شیطنت می‌کنند و چنین خبری واقعیت ندارد. ضمن اینکه داوران ایرانی تابع تصمیم مسئولان بالارتبه کشور هستند و عزت و سربلندی ایران را در اولویت هر کاری قرار می‌دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdgjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه کویتی می‌تواند از استقلال غرامت بگیرد؟!