تاریخ انتشار: 1398/11/09 18:41
کد خبر: 72856

لشگر غایبین استقلال فرهاد مجیدی را به دردسر انداخت

فرهاد مجیدی برای بازی با نفت مسجدسلیمان و چیدن ترکیب دفاعی‌اش راه‌های زیادی ندارد.
لشگر غایبین استقلال فرهاد مجیدی را به دردسر انداخت

استقلال فرهاد مجیدی این روزها از نظر هجومی روزهایی رویایی را می‌گذراند. بازگشت دیاباته باعث شد تا خیال هواداران بابت نیم‌فصل دوم راحت شود و زوج ویرانگر شیخ و قائدی به ماموریت خود ادامه دهند. اضافه شدن ارسلان مطهری و گلزنی‌های او حالا خیال مجیدی را بیش از پیش از خط حمله راحت کرده است. این در حالی است که در خط دفاعی حداقل تا چند بازی آینده که شامل بازی‌های مهمی هم برای استقلال می‌شود این تیم اوضاع خیلی خوبی ندارد و مجیدی با کمبود بازیکن مواجه است. مصدومیت همزمان سیاوش یزدانی و عارف غلامی دست مجیدی را برای ترکیب دفاعی تیمش بسیار بسته است. نکته نگران‌کننده این است که برای بازی با نفت مسجدسلیمان به این لیست مصدومان، دانشگر محروم هم اضافه شده است. بازیکنی که باید در بازی مقابل فولاد غایب بود اما به دلیل تعویق این بازی محرومیتش به بازی با نفت مسجدسلیمان انتقال یافته است. البته استقلالی‌ها خوش‌شانس بودند که بازی با نفت سرجایش است تا آنها برای دربی با این مشکل بزرگ مواجه نشوند.

فرهاد مجیدی برای بازی با نفت و چیدن ترکیب دفاعی‌اش راه‌های زیادی ندارد. دو راه، یعنی بازی دادن همزمان به گزینه‌های موجود که طاهرخانی و عظیم گوک هستند و همچنین تغییر سیستم به 2-4-4 احتمال بسیار کمی دارند. گزینه سوم استفاده از بازیکنان غیرتخصصی است. مسعود ریگی شاید اولین گزینه‌ای باشد که برای حضور در ترکیب سه نفره خط دفاع استقلال به ذهن برسد. بازیکنی که در پست خودش عالی و بی‌نقص ظاهر شده اما مشخص نیست که انتقالش به خط دفاع اتفاق خوبی را رقم بزند یا نه. گزینه دیگر اضافه شدن زکی‌پور است که تنها عنصر دفاعی با تجربه مجیدی روی نیمکت است. حضور همزمان زکی‌پور و میلیچ در ترکیب هم می‌تواند ناهماهنگی‌هایی را در ترکیب تیم به وجود بیاورد. 

بازی قبل از دربی همیشه شرایط ویژه‌ای برای سرخابی‌ها دارد و حالا دست بسته فرهاد در این بازی شاید شرایط را برای او سخت‌تر هم کند. در این بازی مسعود ریگی باید بسیار دست به عصا بازی کند تا با دریافت یک کارت زرد دربی را از دست ندهد. این اتفاقات بازی با نفت مسجدسلیمان را که گویا آماده‌تر از نیم‌فصل اول هم پا به لیگ گذاشته به یک بازی بسیار سخت برای مجیدی و شاگردانش تبدیل می‌کند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e78e9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع مد نظر باشگاه استقلال وارد تهران شد