تاریخ انتشار: 1398/11/16 20:40
کد خبر: 71990

سرآسیایی: در این وضعیت چاره‌ای نداریم و باید مدیریت کنیم

مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مدعی است، خستگی سفرهای پی‌درپی و فاصله کم بین بازی‌ها باعث اشتباهات بازیکنان این تیم در دیدار مقابل فولاد خوزستان شده است.
سرآسیایی: در این وضعیت چاره‌ای نداریم و باید مدیریت کنیم

مجتبی سرآسیایی، سرمربی شهر خودرو بعد از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر, اظهار داشت: بازی خیلی جانداری بود. از لحاظ فنی و فیزیکی فولاد واقعاً شرایط خیلی خوبی دارد و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. به همین خاطر به نکونام تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: ما تیم فولاد را به خوبی آنالیز کرده بودیم و امروز هم فوتبال خوب و تاکتیکی را اجرا کردیم، ولی متأسفانه خستگی‌ سفر‌ها و فاصله کم بین بازی‌‌ها یک جایی می‌زند بیرون و باعث می‌شود تا اشتباهات فردی رخ دهد. با این وضعیت اشتباهات فردی اجتناب‌ناپذیر است و به‌هرحال ما قبول کرده‌ایم که در دو جبهه بازی کنیم و بجنگیم. در این وضعیت چاره‌ای نداریم و باید مدیریت کنیم.

سرآسیایی: باید مشکلات را مدیریت کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو همچنین خاطر نشان کرد: با این حال شکل بازی ما بد نبود و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم که باید به شهاب گردان هم تبریک بگوییم که شرایط خوبی داشت و اتفاق خوبی را برای تیمش رقم زد.

سرآسیایی در خاتمه درباره غیبتش در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: بعد از بازی قبلی فقط مهلت برگزاری سه جلسه تمرینی داشتیم که تمرین سوم ما با کنفرانس خبری همزمان شده بود. ما دو جلسه ریکاوری داشتیم و دیروز تنها جلسه تاکتیکی ما قرار بود برگزار شود. بابت غیبتم عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم که اگر شما هم جای من بودید همین کار را می‌کردید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ro8xm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهین بوشهر به دنبال بقا در لیگ است / به کیفیت بازیکنانم ایمان دارم