تاریخ انتشار: 1398/12/18 08:40
کد خبر: 68349

به احتمال 99 درصد تیم گل محمدی قهرمان می شود!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم گل‌محمدی در شرایط خوبی بود و وقفه در لیگ برای پرسپولیس، مثل تایم‌اوت در والیبال است که جلوی امتیازگیری یک تیم را می‌گیرد.
به احتمال 99 درصد تیم گل محمدی قهرمان می شود!

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار، در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس به احتمال ۹۹ درصد قهرمان لیگ نوزدهم می‌شود مگر اینکه اتفاق خیلی خاصی بیفتد. سه بازی آینده این تیم هم روی کاغذ آسان است. شاگردان یحیی باید در تهران به مصاف پیکان و شاهین شهرداری بوشهر بروند و پس از آن در تبریز با ماشین‌سازی بازی می‌کنند که هر ۳ این دیدارها، دشوار نیستند.

وی در ادامه در خصوص مسیر پیش‌روی پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نوزدهم، تصریح کرد: درست است که شاهین شهرداری بوشهر با آمدن میشو کریستیچویچ شرایط خوبی پیدا کرده، اما اگر اتفاق خاصی نیفتد، پرسپولیس می‌تواند این تیم را شکست دهد و به همین دلیل می‌گویم که راه قهرمانی تیم یحیی هموار شده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون شرایط فعلی تیم یحیی گل‌محمدی، افزود: پرسپولیس وضعیت خوبی دارد هرچند وقفه در مسابقات لیگ برتر برای پیشگیری از شیوع کرونا، مثل تایم‌اوت که جلوی امتیازگیری یک تیم را می‌گیرد، جلوی کسب امتیاز پرسپولیس را گرفت.

سلطانی در پایان در مورد تصمیم سازمان لیگ برای وقفه در مسابقات، خاطرنشان کرد: تعطیلی مسابقات برای کرونا تصمیم درستی بود، چون اگر یکی از بازیکنان هم به دلیل این ویروس دچار مشکل می‌شد، اتفاق بسیار بدی بود و واقعا ارزشش را ندارد. در شرایطی فعلی این حفظ سلامتی بازیکنان است که اولویت دارد نه برگزاری مسابقات.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36odly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نام پرسپولیس برای برخی بازیکنان این تیم بزرگ است