//
کدخبر: ۲۶۳۵۸۵ //

استقلال به ۳ بازیکن با کیفیت نیاز دارد

محمد نوری در مورد نیاز‌های نقل و انتقالاتی استقلال برای فصل آینده، گفت: در ابتدا یک دروازه بان هم سطح حسینی باید جذب شود تا با او رقابت داشته باشد.

استقلال به ۳ بازیکن با کیفیت نیاز دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در واکنش به صحبت‌های ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت که پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده به سازمان لیگ را رونوشتی از کشور‌های اروپایی از جمله آلمان اعلام کرده بود، گفت: کجای فوتبال ما به کشور آلمان شبیه است؟ علاوه بر زمین نامناسب، در همه زمینه‌های ابزاری ضعیف هستیم. من فکر می‌کنم حریرچی این حرف‌ها را در خواب زده است، چون اصلا شرایط ما از نظر امکاناتی با آلمان قابل مقایسه نیست.

برگزاری فوتبال در شرایط فعلی غیر انسانی است

کارشناس فوتبال کشورمان درباره برگزاری مسابقات با توجه به مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن لیگ برتری، بیان کرد: من فکر می‌کنم جان انسان‌ها برای مسئولان سازمان لیگ مهم نیست. انجام رقابت‌ها در این شرایط کاملا غیر انسانی است. آن‌ها بویی از انسانیت نبرده اند، زیرا بازی‌های فوتبال همیشه وجود دارد.

او ادامه داد: علاوه بر ناجوان مردانه بودن این تصمیم، بازی‌های بدون تماشاگر هم لذتی ندارد. بعد از ریشه کن شدن این بیماری منحوس، مسابقات را دوباره طبق روال سابق برگزار کنند.

وزارت ورزش از ابتدا با استقلال مشکل داشت

محمد نوری در خصوص تغییرات زیاد مدیریتی در تیم استقلال ، عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان مقابل باشگاه استقلال، شمشیر را از رو بسته است. آن‌ها دست به دست هم داده اند تا این باشگاه به موفقیت نرسد. این وزارتخانه از ابتدا با استقلال مشکل داشت.

او ادامه داد: با احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال جلساتی را داشته ام. او مدت زیادی نیست که مدیر باشگاه شده است، اما نشانه‌هایی از خدمت به استقلال در او مشاهده می‌شود. البته اگر از سوی وزارت ورزش سنگ اندازی نشود و افراد نامربوط را به باشگاه تحمیل نکنند، او می‌تواند از بحران‌های تیم کم کند.

خصوصی سازی سرخابی ها، بازی‌های تبلیغاتی است

بازیکن سابق تیم ملی در زمینه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: در چند سال گذشته بار‌ها خواسته اند این ۲ تیم را وارد بورس کنند، اما این اتفاق، بازی‌های تبلیغاتی است. من بعید می‌دانم این ۲ باشگاه که تماشاگر زیادی دارند، به راحتی خصوصی شوند. از طرفی من فکر می‌کنم در این موضوع، چون افرادی از خود مسئولان دخالت دارند، مردم را برای مدتی سر کار گذاشته اند.

استقلال به ۳ بازیکن با کیفیت نیاز دارد

محمد نوری در مورد نیاز‌های نقل و انتقالاتی استقلال برای فصل آینده، گفت: در ابتدا یک دروازه بان هم سطح حسینی باید جذب شود تا با او رقابت داشته باشد. این خرید برای حسینی هم مفید خواهد بود، زیرا انگیزه رقابتی ایجاد می‌کند. استقلال به یک هافبک بازی‌ساز و یک مدافع با تجربه هم نیاز دارد. البته در شرایط فعلی باشگاه از نظر تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه تناسب خوبی برقرار کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان