تاریخ انتشار: 1399/08/06 23:03
کد خبر: 52200

سپاهان این روزها پر انگیزه می باشد

کریمی: امیدوارم مسئولین فوتبال تدابیری را اتخاذ کنند که تحت رعایت کامل شرایط بهداشتی حضور هواداران را در ورزشگاه ها داشته باشیم.
سپاهان این روزها پر انگیزه می باشد

محمد کریمی بازیکن محجوب سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی این چنین اظهار داشت؛ در ابتدای صحبت از مردم شایسته اصفهان تشکر میکنم آنها همیشه به من لطف دارند و محبوبیت بازیکنان سپاهان از جمله بنده قابل ستایش می باشد. 

کریمی در پاسخ به تغییرات تاکتیک سپاهان در این فصل این چنین بیان کرد؛

شرایط فنی سپاهان نسبت به فصل گذشته تغییر داشته و با حضور کادر فنی جدید دیدگاه متفاوتی برای بازی لحاظ شده است،برای هماهنگی بیشتر با تفکرات آقا محرم قطعا به زمان احتیاج داریم ، تمام بازیکنان سپاهان از جمله بنده در تلاش هستیم که آنچه مد نظر کادر فنی تیم هست در زمین اجرا بشود،  در چند هفته گذشته تمرینات و دیدار های دوستانه کمک شایانی به هماهنگی تیم کرده است و همچیز خوب پیش میرود. امیدوارم بتوانیم به نحو احسنت با دیدگاه فنی هماهنگ شویم و نتایج خوبی را بدست بیاوریم و دل تک تک هواداران سپاهان را شاد کنیم. 

کریمی در پاسخ به عدم حضور هواداران در ورزشگاه به علت وجود بیماری کویید 19 در ابتدای رقابت های این فصل این چنین خاطرنشان شد؛

قطعا نقش جهان پر از هوادار سپاهانی تفاوت بزرگی با روز هایی که خالی از تماشاگر می باشد دارد. گودال مرگ حس و حال فوتبال را به ما منتقل میکند و حضور تماشاگران جذابیت فوتبال را چند برابر میکند. امیدوارم مسئولین فوتبال تدابیری را اتخاذ کنند که تحت رعایت کامل شرایط بهداشتی حضور هواداران را در ورزشگاه ها داشته باشیم،  به هرحال ما دوست داریم میزبانی همراه با طرفداران پرشورمان را داشته باشیم. 

کریمی در پاسخ به تغییرات مدیریت و برنامه ریزی این روز های سپاهان در رابطه با اپلیکشین و تلویزیون اینترنتی سپاهان این چنین اظهار داشت؛

حضور جناب ساکت با کارنامه مشخص شرایط سپاهان را بسیار حرفه ای تر از گذشته کرده و امیدواریم با وجود ایشان بتوانیم نتایج خوبی را بدست بیاوریم، قطعا سپاهان دیسپلین خاصی بدست آورده ضمن تشکر از مدیران قبلی از جمله جناب آقای تابش که زحمات زیادی در سپاهان کشیده اند ولی با حضور جناب ساکت انگیزه ما برای بدست آوردن قهرمانی چند برابر شده است. ایده جالبی در این برنامه لحاظ شده، آسایش و همراهی همیشگی هواداران سپاهان در پشت این تفکر برنامه ریزی شده است.

ایشان در پاسخ به ارتباط بازیکنان تیم با یکدیگر این چنین گفت؛ 

این روزها صمیمیت و تعامل خوبی در بین بازیکنان سپاهان وجود دارد و این موضوع در تمرینات و اردوها به وضوح دیده میشود قطعا این ارتباط باعث هماهنگی بیشتری در بازی های اینده ما خواهد شد. 

انگیزه اصلی من بعد از موفقیت سپاهان کمک به تیم ملی می باشد،شاید نتوانستم در فصول گذشته به تیم ملی دعوت شوم ، اما تمام تلاش خودم را برای انتخاب شدن در تیم ملی خواهم کرد امیدوارم هرچه زودتر افتخار پوشیدن لباس مقدس تیم ملی شامل حال بنده هم بشود و بتوانم نماینده شایسته ی سپاهان در تیم ملی باشم. 

سپاهان این روز ها پر انگیزه می باشد به هواداران سپاهان قول میدهیم با تلاشی که انجام میدهیم دل آنها را شاد کنیم، در مقابل از آنها درخواست میکنم مثل همیشه به حمایت و همراهی خودشان ادامه بدهند تا مثل گذشته پر افتخار سپاهان خاطره ساز شویم.

گفت و گو از امید قاسمیان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455lkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شکست سپاهان مقابل تراکتور با گل به خودی