تاریخ انتشار: 1399/10/03 17:08
کد خبر: 47884

اخباری: برای پیروزی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رویم/ بازیکنان ماشین‌سازی میل به پیشرفت دارند

سرمربی موقت تیم ماشین‌سازی تأکید کرد، تیمش در دیدار خانگی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان به دنبال حداکثر امتیاز است.
 اخباری: برای پیروزی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رویم/ بازیکنان ماشین‌سازی میل به پیشرفت دارند

سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار تیم ماشین‌سازی مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: ما فردا یک بازی خیلی مهم با تیم بسیار خوب نفت مسجدسلیمان داریم. تمرینات خوبی انجام داده و سعی کرده‌ایم بازی‌های تیم نفت مسجدسلیمان را آنالیز کنیم.

وی در ادامه افزود: امیدواریم که فردا شاهد یک بازی خیلی خوب بوده و بتوانیم پاسخگوی محبت هواداران‌مان که در این چند روز ما را شرمنده کرده‌اند و انرژی‌های مثبتی که برای ما می‌فرستادند، باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره برنامه تیمش در بازی فردا خاطرنشان کرد: به هر حال در همه بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، همه مربی‌ها اینطور هستند که دوست دارند چه در داخل و چه بیرون از خانه تیم‌شان برنده باشد. ما هم فردا مثل همیشه برای برنده شدن به زمین می‌رویم. با توجه به اینکه شرایط تیم ما حساس است، در انتهای جدول هستیم و باید از این وضعیت جدا شویم، مطمئناً به دنبال پیروزی در این مسابقه هستیم.

وی با اشاره به هواداران تیم ماشین‌سازی ادامه داد: این تیم هوادارانی دارد که از زمان قدیم ماشین‌سازی را دوست داشته و با آن زندگی کرده‌اند. آنها بسیار متعصب، باکلاس و فوتبال فهم بوده و خودشان شرایط تیم ما را از ابتدای مسابقات دنبال کرده‌اند. آنها می‌دانند که ما کار سختی داشته‌ایم و در ادامه هم همینطور است.

اخباری در پایان گفت: تلاش بچه‌ها و مجموعه، تمرینات خوبی که داشتیم و دو بازی که سپری کردیم، نشان می‌دهد که بچه‌های ما میل به پیشرفت، بهتر شدن و نتیجه گرفتن دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ly9yr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان ما به خودباوری رسیده اند که می شود به جدول بازگشت/سایپا بازیکنان خوبی دارد
سرمربی ماشین سازی در نشست خبری پس از دیدار با سایپا: