تاریخ انتشار: 1399/10/10 16:00
کد خبر: 47389

ربیع‌خواه:‌ دلم برای آلومینیوم اراک تنگ شده/ در مورد پرسپولیس صحبت می کنند تا ضعف‌ها پوشیده شود

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: دلم برای اعضای تیم و برای بودن در کنارشان تنگ شده ، امیدوارم هرچه زودتر برگردم و محبتشان را جبران کنم.
ربیع‌خواه:‌ دلم برای آلومینیوم اراک تنگ شده/ در مورد پرسپولیس صحبت می کنند تا ضعف‌ها پوشیده شود

محسن ربیع‌خواه در خصوص شرایط جسمانی خودش پس از مصدومیت در بازی با پیکان و زمان بازگشت به میادین اظهار داشت: خداراشکر عمل جراحی خوبی داشتم و حدود دو هفته از آن می‌گذرد. نازک نی پای خودم را جراحی کردم و الان با عصا راه می روم. در مورد زمان بازگشت باید پزشکان نظر بدهند اما فکر می‌کنم نیم‌فصل را از دست دادم.

هافبک آلومینیوم اراک در خصوص جو مثبت تیم و دلتنگی اعضای آن به خاطر دوری او که باعث شد برد مقابل صنعت نفت را تقدیمش کنند، گفت: بعد از جدایی از پرسپولیس، واقعا از انتخابی که داشتم خوشحالم. همه اعضای مجموعه، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان افراد بسیار خوبی هستند و خوشحالم که در آلومینیوم حضور دارم. تمام بچه‌های تیم ما با معرفت هستند و همیشه با هم در ارتباطیم. خودم هم دلم برای آن‌ها و برای بودن در کنارشان تنگ شده است. ان‌شاالله بتوانم هرچه زودتر برگردم و محبت آن‌ها را جبران کنم.

وی در خصوص روند خوب آلومینیوم در نتیجه گیری عنوان کرد: واقعا تیم خیلی خوبی داریم. در ابتدای فصل ناهماهنگی‌های وجود داشت و تغییراتی انجام شد به همین خاطر مشکلاتی برای تیم به وجود آمد اما خداراشکر رفته رفته مشکلات حل و شرایط بهتر شد. آلومینیوم کم‌کم به جایگاهی که می‌خواهد برسد، نزدیک می‌شود. نسبت به دو بازی ابتدای فصل نتایج خوب و بهتری گرفتیم و معتقدم بهتر از این هم می‌شویم. چون واقعا تیم خوبی داریم و همه بازیکنان و اعضای کادرفنی ما فوق‌العاده هستند. امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل نتایج بهتری بگیریم.

ربیع‌خواه در مورد صحبت‌هایی که طی روزهای اخیر پیرامون پرسپولیس مطرح شده، اظهار داشت: من بازیکن آلومینیوم اراک هستم و تمرکزم روی تیم خودم است اما در کل صحبت‌هایی که الان در فضای مجازی مطرح می‌شود به خاطر این است که می‌خواهند ضعف‌ها را بپوشانند و به دنبال حاشیه هستند. سعی می‌کنم به این مسائل ورود نکنم ولی در مجموع برای پرسپولیس در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

هافبک آلومینیوم اراک گفت: باید از مردم اراک، اعضای باشگاه خودمان، کادرفنی و بازیکنان تیم که نگران و جویای حال من بودند تشکر ویژه کنم. آن‌ها خیلی به من محبت دارند و امیدوارم بتوانم بخشی از این محبتشان را جبران کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qeoxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خطیبی: آلومینیوم می تواند مانند فولاد و سپاهان شود