تاریخ انتشار: 1399/11/29 09:47
کد خبر: 44477

وطن خواه سرپرست مدیر عاملی باشگاه شهرخودرو: تیم را در نیم فصل دوم تقویت می کنیم/ اتفاقات خوبی در راه است

بسیاری از مشکلات تیم با حمایت مدیران شهری و استانی حل شده است و در حال برنامه ریزی برای تقویت تیم در نیم فصل دوم هستیم.
وطن خواه سرپرست مدیر عاملی باشگاه شهرخودرو: تیم را در نیم فصل دوم تقویت می کنیم/ اتفاقات خوبی در راه است

خوشبختانه مجموعه  مدیریت استانی و شهری پیگیر مشکلات تیم هستند.در شرایط فعلی قرار است کمک هایی به تیم انجام شود تا وضعیت مالکیت تیم مشخص شود.

درباره شکایت از باشگاه پرسپولیس، این موضوع مربوط به گذشته است و مدیران شهرخودرو و باشگاه پرسپولیس توافقاتی را بر سر انتقال یحیی گل محمدی به انجام رسانده بودند اما متاسفانه به این توافقات از سوی باشگاه پرسپولیس عمل نشد و خب بندهایی در قرار داد وجود دارد که باشگاه پرسپولیس به آنها بی توجهی کرده است و ما از طریق ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نیز این شکایت را انجام دادیم و حکم هم گرفتیم اما بازهم آنها به این تعهدات خود عمل نکردند.

بعد از اتفاقاتی که برای مجموعه شرکت شهرخودرو به وجود آمد ما نیز تصمیم گرفتیم تا برای بازپس گیری مبالغی که از پرسپولیس می خواستیم به آنها مهلت بدهیم اما بازهم به این مهلت توجه نکردند و حتی ما زمان بیشتری را هم در نظر گرفتیم اما گویا عزمی برای پرداخت طلب ما از سوی باشگاه پرسپولیس وجود نداشت و امروز نیز وکیل باشگاه شهرخودرو شکایت ما را به afc ارجاع داد تا در آنجا در خصوص این طلب تصمییم گیری شود.

برخی از بازیکنان ما پیشنهاداتی را از تیم های مختلف داشتند و دارند اما این موضوعات را باید در حوزه فنی بررسی نماییم.

اگر باشگاهی قصد به خدمت گرفتن بازیکنی از تیم ما را دارد حتما باید با باشگاه مکاتبه نماید نه اینکه در حرکتی غیر اخلاقی با بازیکن تحت قرار داد ما تماس بگیرد.

اینکه گفته می شود ما با باشگاه پرسپولیس بر سر جدایی برخی از بازیکنان در قبال دریافت طلبمان مذاکره کرده ایم اصلا صحت ندارد. این حرف بسیار خنده دار است و بازیکنی از تیم ما به پرسپولیس منتقل نخواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2advvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدهی 16 میلیاردی پرسپولیس به شهرخودرو تکذیب شد