تاریخ انتشار: 1400/08/02 12:59
کد خبر: 31471

اسدی: با قدرت به لیگ برتر بر می‌گردم/ در تراکتور بی‌نهایت بدشانس بودم

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور گفت: خیلی دوست داشتم که به تیم تراکتور کمک کنم، ولی فصل گذشته بی‌نهایت بدشانس بودم.
اسدی: با قدرت به لیگ برتر بر می‌گردم/ در تراکتور بی‌نهایت بدشانس بودم

امین اسدی در مورد جدایی‌اش از تراکتور اظهار داشت: من سال گذشته تراکتور را با شوق و ذوق زیادی انتخاب کردم و دوست داشتم در این تیم بدرخشم و هواداران را خوشحال کنم، اما در این تیم بی‌نهایت بدشانس بودم. من در چند مقطع مصدوم شدم و از طرفی کرونا گرفتم و این موضوع باعث شد که فرصت زیادی برای بازی نداشته باشم، ولی هر وقت به زمین مسابقه رفتم با تمام وجود برای تراکتور بازی کردم. شرایط طوری شده بود که احساس کردم دیگر نمی‌توانم به این تیم کمک کنم و بهترین تصمیم این بود که جدا شوم.

وی ادامه داد: من بندی در قراردادم داشتم که اگر دو ماه بعد از آخرین بازی در لیگ برتر دریافتی‌ام به 80 درصد نرسد می‌توانم قراردادم را فسخ کنم و بر همین اساس جدا شدم. تراکتور تیم بزرگی است و همیشه این تیم را دوست دارم. امیدوارم یک روز به تراکتور برگردم و با پیراهن این تیم در لیگ برتر بدرخشم. متأسفانه خیلی چیزها علیه من بود و بدشانسی‌های زیادی را تجربه کردم، ولی دیگر صحبت کردن در مورد گذشته فایده ندارد.

اسدی در مورد انتخاب آرمان گهر سیرجان و رفتن به لیگ دسته اول تصریح کرد: من به یک باشگاه حرفه‌ای آمده‌ام و می‌خواهم دوباره تجدیدقوا کنم و مطمئن باشید دوباره با قدرت به لیگ برتر بر می‌گردم. من دوست داشتم دوباره با سرمربی آرمان گهر کار کنم، چون به من اعتقاد دارد و مطمئنم اگر در این تیم بدرخشم دوباره می‌توانم به لیگ برتر برگردم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم مسئولانی که در تراکتور هستند اگر فکر می‌کنند به درد این تیم نمی‌خورند، خودشان جدا شوند. من دوست ندارم در حال حاضر خیلی حرف‌ها را بزنم، چون فکر می‌کنم تراکتور نیاز به آرامش دارد، ولی امیدوارم افرادی در این باشگاه باشند که به معنای واقعی به تراکتور کمک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkpaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فسخ یکطرفه قرارداد مهاجم تراکتور چگونه رقم خورد؟