تاریخ انتشار: 1400/09/17 22:14
به‌دنبال پایانِ طلسم‌ تساوی‌ها؛
کد خبر: 28930

استقلال با پیکان به مسیر بردن بازمی‌گردد!؟

از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال میهمان خودروسازان تهرانی خواهند بود، پسا دربی آبی‌ها برای پایانِ طلسم پنج تساوی متوالی.
استقلال با پیکان به مسیر بردن بازمی‌گردد!؟

استقلال در شرایطی در مقابلِ پیکان مجتبی حسینی قرار خواهد گرفت که شروعی امیدوارکننده در لیگ ۲۱ داشت، آبی‌های تهران با هدایت فرهاد مجیدی لیگ را با سه پیروزی متوالی مقابل هوادار، ذوب آهن و تراکتور آغاز کرد، اما روند رو به رشد آبی‌ها با ۵ تساوی متوالی مقابل، فجر سپاسی، نساجی، گل‌گهر، صنعت نفت و پرسپولیس متوقف شد تا شاگردان مجیدی پیش از پایانِ نیم‌فصل، ۱۰ امتیاز متوالی را از دست دهند.

از طرفی پیکان هم شروع بسیار خوبی در لیگ ۲۱ داشت و لیگ را با کسب ۱۰ امتیاز از چهار بازی نخست خود آغاز کرد، اما شاگردان مجتبی حسینی، هم در چهار هفته اخیر خود رنگِ پیروزی را نچشیده‌اند.

در حال حاضر استقلالی‌ها با آمار سه پیروزی و پنج تساوی، با ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول رده‌‌بندی قرار گرفته‌اند و پیکان‌سواران هم با ۱۲ امتیاز در جایگاه هفتم جدول ایستاده‌اند.

این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که از اهمیت بالایی برای هر دو تیم، علی‌الخصوص استقلال برخوردار خواهد بود، جایی که آبی‌ها پس از نمایش نچندان باکیفیت خود در شهرآورد ۹۷، تنها به دنبال کسب پیروزی هستند و پیکانی‌ها هم نمی‌خواهند با نتیجه نگرفتن مقابل استقلال از بالای جدول فاصله بگیرند.

در نهایت باید دید، جدال استقلالی‌ها با خودروسازان تهران با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید، آیا استقلال با پیکان به مسیر برد باز می گردد یا پیکان راهِ شاگردان مجیدی را از صدر دور می‌کند.

گفتنی است؛ این دیدار از ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه در استادیوم دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

محمدرضا ولی‌زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beem9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال بدون تعطیلی آماده پیکان می‌شود