تاریخ انتشار: 1400/11/13 01:27
کد خبر: 26392

استقلالی‌ها می‌ترسند پرسپولیس آن‌ها را از صدر جدول کنار بزند/ اولین جام را هفته بعد می‌گیریم

مرتضی کرمانی مقدم ملی‌پوش اسبق پرسپولیس می‌گوید بحیی گل‌محمدی با بازگشت به تمرینات پرسپولیس حسن نیت خودش را ثابت کرد و نشان داد که خواسته‌های به حقی داشته است.
استقلالی‌ها می‌ترسند پرسپولیس آن‌ها را از صدر جدول کنار بزند/ اولین جام را هفته بعد می‌گیریم

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط این تیم با خبرورزشی هم صحبت شد. این گفت‌وگو را بخوانید.

یحیی گل محمدی هم که به پرسپولیس برگشت تا شرایط تیم کمی بهتر شود.

به اعتقاد من گل محمدی هیچ وقت چیزی را برای خودش نمی‌خواست. برای بهبود شرایط تیم و بازیکنان بود که اعتراض می‌کرد و مدتی هم سر تمرین نرفت و به مدیران باشگاه معترض بود اما حالا که به تمرین برگشته حسن نیت خودش را نشان داد و ثابت کرد به منافع تیم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

خیلی از استقلالی‌ها از این که پرسپولیس دچار حاشیه شده خوشحال بودند.

پرسپولیس جدی ترین رقیب استقلال است و آنها می‌ترسند که مبادا پرسپولیس بتواند در کورس قهرمانی آن‌ها را از صدر جدول پایین بکشد و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد چرا که به اعتقاد من پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است. در نیم فصل دوم لیگ برتر خیلی چیزها را به سایر مدعیان ثابت خواهیم کرد و شک نکنید که ما دوباره قهرمان خواهیم شد.

بعضی‌ها هم می‌گویند حالا که پرسپولیس از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شده در لیگ برتر بی‌انگیزه است.

ما در حال حاضر تیم دوم جدول رده بندی هستیم و بازی‌های درخشانی را انجام می‌دهیم و اگر بی انگیزه بودیم که اینطور مثل مدعیان بازی نمی‌کردیم مطمئن باشید هیچ بی‌انگیزگی وجود ندارد و اتفاقاً برای این که برای ششمین بار قهرمانی خود را تکرار کنیم پر قدرت را با انگیزه در نیم فصل دوم به میدان خواهیم رفت.

نظرتان در خصوص بازی سوپرجام چیست؟

اتفاقاً قهرمانی در سوپرجام می‌تواند انگیزه بازیکنان پرسپولیس را دوچندان کند و در ادامه رقابت‌های لیگ با شادابی بیشتری به میدان بروند و مطمئن هستم که فولاد مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نخواهد داشت و پرسپولیس اولین جام را مقابل فولاد خواهد گرفت.

درباره صعود ایران به جام جهانی نیز برایمان صحبت کنید؟

بچه‌ها فوق العاده کار کردند و باید به همه آنها تبریک گفت  که ما به فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی جواز صعود را گرفتیم و این اتفاق تا حالا برای تیم ملی رخ نداده بود و من امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نیز درخشش خوبی داشته باشد و بتوانید پس از سالها شانس صعود به دور دوم جام جهانی را پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wogqr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ هوادار - آلومینیوم/ جدال صدرنشین لیگ با تیم بدشانس لیگ