تاریخ انتشار: 1400/11/20 14:16
کد خبر: 26084

کربکندی: هنوز سپاهان را در مثلث قهرمانی می‌بینم

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید سپاهانی‌ها اگر بتوانند در بازی‌های رو در رو مقابل رقیبان‌شان پیروز شوند، هنوز شانس بازگشت به صدرجدول را دارند.

کربکندی: هنوز سپاهان را در مثلث قهرمانی می‌بینم

رسول کربکندی درباره خریدهای جدید سپاهانی‌ها اظهار کرد: یکی از نیازهای سپاهان خرید یک دروازه‌بان بود که جذب مظاهری خرید خوبی بود. البته او مدتی است بازی نکرده و باید در این فاصله خودش را برساند. میلاد جهانی بازیکنی است که یک سبک بازی را خیلی خوب بازی می‌کند و باید ببینیم برنامه تاکتیکی دوم و سوم سپاهان چه خواهد بود. سپاهانی‌ها نباید یک نواخت فوتبال بازی کنند و اگر این کار را انجام دهند حریفان خیلی خوب می‌آیند فضاها را از آن‌ها می‌گرفتند.

او ادامه داد: به نظر من اگر می‌توانستند یک مهاجم خوب سر زن هم جذب کنند، برنامه بازی بلند را هم در دستور کار قرار می‌دادند. هر چند سپاهان مهاجمان سر زن دارد اما بیش‌تر روی زمین بازی می‌کند و نیاز دارد برنامه دیگری را هم در تاکتیک‌ها بگنجاند. برخی تیم‌ها با تجمع، بازی را روی سپاهان می‌بندند و به همین دلیل شاگردان نویدکیا به مشکل می‌خورند. میلاد جهانی خیلی خوب سانتر می‌کند و باید ببینیم چگونه از او استفاده می‌شود. شاید ارسال‌های او بتواند به سپاهانی‌ها کمک کند و زمان نشان می‌دهد خرید خوبی است یا خیر.

این پیشکسوت فوتبال درباره نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: من هنوز سپاهان را در مثلث قهرمانی می‌بینم و به نظرم ۶ امتیاز قابل جبران است اما به شرطی که در بازی رو در رو بتواند رقیبانش را شکست دهد. به نظر من باتوجه به مهره‌هایی که دارند، اگر تنوع تاکتیکی سپاهانی‌ها بیش‌تر شود، هنوز این شانس را می‌توان برای آن‌ها قائل بود که بتوانند امتیازها را جبران کنند و به صدرجدول برگردند.

او هم‌چنین درباره عملکرد ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات گفت: تمام بازیکنانی که ذوب‌آهن جذب کرده با نظر مهدی تارتار بوده است و خیلی از بازیکنانی که از دست دادند، بازیکنان خوبی بودند. البته تارتار به میلاد جهانی اعتقاد نداشت و چندان او را بازی نداد. ذوب‌آهن اکنون بازیکنی که اثرگذار باشد و بتواند کمک کند را ندارد اما بازیکنانش دوندگی زیادی دارند. با این حال به نظر من تیم قدرتمندی ندارند و هیچ بهانه‌ای را نمی‌توان پذیرفت چون تیم را خود آقای تارتار بسته است.

کربکندی در پایان اضافه کرد: این تیم خطر سقوط را حس نمی‌کند و در مقابل تیمی نیست که بتواند سهمیه بگیرد. یعنی یک تیم متوسط است و در نیم فصل دوم کار سخت‌تری دارد. البته نسبت به سال گذشته ذوب‌آهن خیال آسوده‌تری دارد اما فکر نمی‌کنم مقامی بهتر از هشتم تا دهم کسب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5vze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قانون درباره گل دوم استقلال چه می‌گوید؟