تاریخ انتشار: 1401/03/26 23:24
کد خبر: 20571

اگر می خواهید آقای گل یا مهندس لیگ شوید به سپاهان بیاید

خط حمله سپاهان اصفهان ، در چهار سال اخیر ، دو آقای گل و دو مهندس به لیگ برتر تقدیم کرده است
اگر می خواهید آقای گل یا مهندس لیگ شوید به سپاهان بیاید

طرفداران سپاهان روزهای بسیار شیرینی را در لیگ برتر سپری کردند، پنج قهرمانی لیگ برتر که طوفان زرد آسیا را از این حیث در رده دوم بیشترین قهرمانی در لیگ برتر قرار می دهد، که هتریک قهرمانی هم داخل این پنج قهرمانی دیده می شود.

 

هر چند در فصول اخیر طلایی پوشان دیار زاینده رود جامی را  بالای  سر نبردند، اما به قدری افتخارت این تیم زیاد است که فوتبالدوستان زیادی از طرفدار این تیم باشد یا نباشد به پای بازی های طلایی پوشان میخکوب میشود. 

 

البته ناگفته نماند فوتبال هجومی که سپاهان ارائه می دهد، کمتر تیمی جرئت چنین بازی را دارد. سپاهان که پیش تر عماد رضا، توره را در جشن قهرمانی های خود آقای گل می دید، و حاج صفی یا خلعتبری،  جمشیدیان را مهندس خود و لیگ برتر می دانست‌.

اما طلایی قبا های نصف جهان، در طی چهار سال اخیر دو بار ترسناک ترین خط آتش را دارا بوده اند، یک بار دوم و یکبار هم در رده سوم این رنکینک قرار گرفته اند.

در لیگ هجدهم محمد کریمی ، کی روش استنلی به ترتیب مهندس و آقای گل لیگ لقب گرفتند، مشابه این اتفاق لیگ بیستم اتفاق افتاد. جایی که سجاد شهباززاده با ۲۰‌گل زده آقای گلی خود را جشن گرفت و سروش رفیعی با ده پاس گل مهندسی خود در لیگ بیستم را به نام خود زد. 

باید دید طلایی قبا های نصف جهان که در چهار سال اخیر دوبار نائب قهرمان ، سوم و پنجم شده اند، در سال پنجم جام قهرمانی لیگ برتر بیست و دوم را که هواداران طلایی دل مشتاقانه منتظر ش هستند را به دست می آورند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9zwb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت ۲ بازیکن سپاهان برابر فجر سپاسی