تاریخ انتشار: 1401/06/03 21:45
کد خبر: 17366

‌اختصاصی/ آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ رحمتی و رفقا علیه یحیی

پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک می رود که بازی سختی در پیش رو دارد.
‌اختصاصی/ آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ رحمتی و رفقا علیه یحیی

در هفته سوم مسابقات لیگ برتر یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک است که در  این بازی شاگردان گل‌ محمدی بیشتر به سه امتیاز لازم دارند. آنها در دو بازی قبلی دو تساوی ناامید کننده گرفته‌اند که اگر در این بازی هم امتیاز از دست دهند، کار گل محمدی به روزهای سخت و حتی شمارش معکوس کشیده می‌شود.
در این فصل انتظارات از تیم گل محمدی بسیار بالاست و هواداران سرخ هیچ بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن را نمی پذیرند. به این دلیل تیمی که در هر پست چند بازیکن خوب گرفته و تنها مشکل آن خط حمله اش بود که در این بازی از مهاجم جدید خارجی رونمایی خواهند کرد.

پرسپولیس

 اما در سوی مقابل مهدی‌ رحمتی لیگ را با شکست استارت زد، ولی خیلی زود در هفته دوم جبران کرد تا وارد بحران نشود. قطعا این بازی برای او بسیار حساس است چون هم خود رحمتی و هم هواداران آلومینیوم و حتی طرفداران استقلال دوست دارند، پرسپولیس از اراک دست خالی برگردد تا شاید وارد بحران شود.

 در هر حال پرسپولیس کار سختی در اراک دارد به این دلیل که هر وقت مقابل‌ آلومینیوم بازی کرده، دچار مشکل شده و نتوانسته امتیازات لازم را بگیرد. حال اینکه در لیگ بیست و دوم، مهدی‌ رحمتی و یاران استقلالی‌اش چه نتیجه‌ای را به دست بیاورند، باید تا جمعه هفته جاری منتظر بمانیم.

دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران فردا جمعه چهارم شهریورماه راس ساعت 19 در اراک برگزار خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2razem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلومینیوم اراک_هوادار /الهامی و رحمتی باز به هم رسیدند