تاریخ انتشار: 1401/10/09 21:43
کد خبر: 12271

نکونام: کمبود داریم اما بهترین عملکرد و شرایط را در زمین رقم می‌زنیم/ مصدومیت‌های ما ربطی به بدنسازی ندارد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است تیمش با وجود کمبود بازیکن بهترین عملکرد و شرایط را در زمین رقم زده است.
نکونام: کمبود داریم اما بهترین عملکرد و شرایط را در زمین رقم می‌زنیم/ مصدومیت‌های ما ربطی به بدنسازی ندارد

جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار که به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که شکل و مدل مسابقه امروز فیزیکی بود و توپ در درگیری و تنش قرار داشت. می‌دانستیم هوادار تیمی است که پرفشار عمل کرده و بدون ریسک عقب زمین بازی می‌کند. ما به این مسئله اشراف داشتیم که آنها سعی می‌کنند توپ را از منطقه خطر دور کنند و به بازیکنان‌مان گفته بودیم که از تک موقعیت‌ها استفاده کنند و هرچه از زمان بازی بگذرد کارمان سخت‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: به همین دلیل بازی برای ما سخت جلو رفت و با توجه به اینکه بازیکن قدبلندی در جلوی زمین نداشتیم برای ما سخت بود که از این تیم رد شویم. با این حال فکر می‌کنم حداقل دو موقعیت فوق‌العاده داشتیم که از روی خط دروازه برگرداندند. موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کردیم. در این بازی‌ها باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد، چون تیم هوادار تیم خوبی است و به بهترین شکل بازی می‌کند. سعی کردیم از عمق دفاع آنها استفاده کنیم، ولی به گل نرسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: کمبودهایی داریم اما باید بازی بعد را هم انجام دهیم تا بتوانیم یار بگیریم. به بچه‌های تیمم گفتم که در این بازی فیزیکی، در درگیری‌ها خوب بودند و بازی فیزیکی خوبی به نمایش گذاشتند. تمام تلاش‌مان را کردیم و به بازیکنانم خسته نباشید گفتم. خوشحالم برای بازیکنی مثل امین حزباوی که بازیکن تیم جوانان ماست و کیفیتش را نشان داده. علی باویه هم فرصت پیدا کرد که بازی کند. آنها باید از این شرایط استفاده کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند تا در آینده بیشتر از آنها استفاده کنیم.

نکونام در پاسخ به این سؤال که مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان فولاد اولین نگاه را به بدنساز تیمش معطوف می‌کند، عنوان کرد: مصدومیت در فوتبال به خاطر کارهای بدنی اتفاق می‌افتد، ولی بیشتر مصدومیت‌های سنگین به خاطر شانس است، وگرنه در دنیا بهترین بدنساز‌ها را تیم‌های بزرگ دارند، ولی باز هم بازیکن مصدوم دارند. این اتفاقات ربطی به بدنسازی ندارد و در یک لحظه است که یک بازیکن در پرشی که دارد بد به زمین می‌آید و مصدوم می‌شود. این مسائل طبیعت فوتبال است و در همه جای دنیا دیده می‌شود.

وی یادآور شد: در جام جهانی هم دیدیم که دو روز قبل از مسابقات بازیکنی مثل سادیو مانه که یکی از بازیکنان بزرگ دنیاست، مصدوم شد. این اتفاقات در همه جای دنیا می‌افتد و گاهی به خاطر بدشانسی است. همه من را می‌شناسند که تیم‌هایم روی کار بدنی شرایط خوبی دارند. تیم ما الان چهار پنج روز یک بار بازی می‌کند و هیچ بازیکن تعویضی هم نداریم که به زمین بیاوریم، ولی با همان 12، 13 بازیکن بهترین عملکرد و شرایط را در زمین رقم می‌زنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zljj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد خوزستان  - هوادار؛ جنگ همسایه‌ها برای جدایی