تاریخ انتشار: 1401/11/29 00:52
کد خبر: 10489

فرصت ایده‌آل برای «خمس»؛ تیم رویایی‌ات را بساز و به لیگ برگرد

تراکتور تبریز در جام حذفی حضور ندارد و این اتفاق فرصت خوبی را در شاگردان «خمس» برای کسب آمادگی بیشتر قرار داده است.
فرصت ایده‌آل برای «خمس»؛ تیم رویایی‌ات را بساز و به لیگ برگرد

 فصل جدید جام حذفی فوتبال ایران با خلق شگفتی بزرگی آغاز نشد اما رویارویی با تیم‌های نامدار لیگ برتری در همان مرحله اول باعث شد تا خیلی زود از شمار تیم‌های نام‌آشنا در جام حذفی کاسته شود. تراکتور اولین تیمی بود که نتوانست جواز حضور در جمع 16 تیم برتر را به‌دست آورد و شاگردان پاکو خمس در یک بازی جنجالی و جذاب در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال مغلوب شدند تا تمرکزشان در ادامه فصل روی لیگ برتر و رسیدن به جمع مدعیان باشد.

باختی که برای تراکتور آمد داشت!

سرخ‌پوشان تبریزی در شرایطی مقابل استقلال شکست خوردند که انتظار می‌رفت این شکست در روحیه شاگردان خمس تاثیر بگذارد و تراکتوری‌ها نتوانند در نیم‌فصل دوم شروع خوبی داشته باشند؛ اما برخلاف انتظار، نه‌تنها شرایط علیه سرخ‌پوشان پایتخت تغییر نکرد بلکه آن‌ها نتوانستند سیر صعودی در جدول بگیرند و با نتایجی فوق‌العاده نیم‌فصل دوم را آغاز کنند.

شاگردان خمس در 5 بازی‌ای که بعد از مصاف با استقلال در جام حذفی انجام دادند، موفق شدند 11 امتیاز کسب کنند و این سیر صعودی باعث شد تا فاصله آن‌ها با رتبه دوم جدول به 6 امتیاز تقلیل پیدا کند و در یک‌قدمی رسیدن به جایگاه سوم قرار بگیرند. باتوجه به عملکرد خوب تراکتوری‌ها در هفته‌های اخیر، حالا جایگاه آن‌ها در موقعیت پنجم جدول تثبیت شده است و با 4 امتیاز فاصله نسبت به آلومینیوم اراک، شاگردان خمس با خیالی آسوده‌تر لیگ را دنبال می‌کنند.

فرصت طلایی برای سرخ‌ها؛ 9 امتیاز سرنوشت‌ساز

تراکتوری‌ها در شرایطی درگیر مسابقات جام حذفی نیستند که سایر مدعیان از جمله سپاهان، پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر در این رقابت‌ها حضور دارند و همین مسئله باعث شده تا فرصت استراحت بیشتری در اختیار شاگردان پاکو خمس باشد و آن‌ها بتوانند با آمادگی بیشتری در ادامه فصل حضور یابند. سرخ‌پوشان تبریزی آخرین‌بار 3 روز قبل مقابل آلومینیوم اراک در خانه به میدان رفتند و حالا 12 روز تا دیدار بعدی‌شان مقابل صنعت‌نفت آبادان فاصله است.

سرخ‌پوشان بعد از رویارویی با صنعت‌نفتِ بحران‌زده در آبادان، باید در خانه مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و سپس در آخرین بازی پیش از تعطیلات فیفادی هم شاگردان خمس باید به مصاف مس رفسنجان بروند. 3 بازی سرنوشت‌ساز و مهم که می‌تواند کسب امتیازات حداکثری و حفظ روند شکست‌ناپذیری باعث تغییر جایگاه تراکتوری‌ها در جدول و نزدیک‌تر شدن آن‌ها به کورس قهرمانی شود. تراکتور در دور رفت، مقابل صنعت‌نفت و پرسپولیس پیروز شد و به مس رفسنجان باخت و حالا هواداران سرخ‌پوش امیدوارند تیم‌شان با اصلاح نتایج دور رفت بتواند با امتیازات کامل به روزهای خوب خود ادامه دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qy9a2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر تراکتور: خمس در تیم ملی؟ او عاشق تراکتور است