تاریخ انتشار: 1402/01/25 22:40
کد خبر: 7798

مس کرمان - پرسپولیس؛ کارشناسی داوری صحنه‌های حساس/ ۲ پنالتی سرخپوشان درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تأکید کرد کوپال ناظمی به جز یک صحنه، در مابقی لحظات دیدار مس کرمان - پرسپولیس تصمیمات درستی اتخاذ کرده است.
مس کرمان - پرسپولیس؛ کارشناسی داوری صحنه‌های حساس/ ۲ پنالتی سرخپوشان درست بود؟

حیدر سلیمانی کارشناس داوری کشورمان به کارشناسی تمام صحنه‌های مشکوک دیدار تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس پرداخت که نظرات این کارشناس را در زیر می‌خوانید:

دقیقه 22: در صحنه گل اول پرسپولیس، یکی از مدافعان تیم مس با زننده گل پرسپولیس در یک خط قرار دارد و ما حق را در این صحنه به کمک داور می‌دهیم و گل پرسپولیس صحیح بود.

دقیقه 26: پنالتی اول پرسپولیس کاملاً صحیح بود و دروازه‌بان به جای اینکه توپ را بزند پای مهاجم پرسپولیس را زد. در صحنه پنالتی هم تکرار ضربه نیاز نبود و مدافعان زودتر از سایرین وارد محوطه شدند.

دقیقه 30: در این لحظه توپ بیرون از محوطه به آرنج دروازه‌بان مس برخورد کرد، اما دست در حالت طبیعی قرار داشت و فضایی بیش از بدن بازیکن اشغال نکرده بود. طبیعتاً باید زمانی این صحنه هند گرفته شود که فضایی اشغال کرده باشد و به همین دلیل خطای هندی نبود.

دقیقه 45: مدافع به درستی توپ عبدی را پشت محوطه زد و بعد از آن هم برخوردی رخ نداد.

دقیقه 53: گل پرسپولیس به درستی آفساید اعلام شد، چون بازیکن زننده گل یک سر و گردن جلوتر از مدافعان بود.

دقیقه 63: تنها اشتباه ناظمی در این بازی در این صحنه رخ داد. خطای پورعلی‌گنجی پشت محوطه جریمه اعلام و یک کارت زرد به بازیکن داده شد اما اصلاً خطایی رخ نداد.

دقیقه 85: پنالتی روی آل‌کثیر کاملاً صحیح بود و مدافع پای بازیکن پرسپولیس را زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pxe2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس یک - پرسپولیس ۳، این بازی ده گل دیگر داشت!