تاریخ انتشار: 1402/02/06 11:48
کد خبر: 7254

رویای بزرگ در سر مهاجم استقلال

ارسلان مطهری همچنان امیدوار است که به رکورد بهترین گلزن تاریخ استقلال در دربی برسد.
رویای بزرگ در سر مهاجم استقلال

مهاجم استقلال بخش زیادی از محبوبیت خود نزد طرفداران این تیم را به درخشش در دربی های گذشته مدیون است. مطهری تاکنون ۴ بار برای استقلال در دربی گل زده و امید زیادی داشت تا در مسابقه شماره صد استقلال و پرسپولیس این رکورد را ارتقا ببخشد و حتی بهترین گلزن تاریخ باشگاه خود در دربی شود.

نیمکت نشینی مطهری در مسابقه با پرسپولیس یکی از اتفاقات عجیب بازی با استقلال بود. اگرچه ریکاردو ساپینتو بعد از بازی اعلام کرد که دلیل نیمکت نشینی ارسلان ناآمادگی روحی و فنی او بوده اما به هر حال این مهاجم باتجربه انگیزه زیادی داشت تا بتواند با گلزنی در دربی رکورد خود را ارتقا ببخشد.

در تاریخ صد مسابقه برگزارشده میان استقلال و پرسپولیس مرحوم غلامحسین مظلومی و علی جباری دو ستاره اسبق استقلال هستند که ۵ بار سابقه گلزنی در دربی را دارند و مطهری که مشترکا بافرهاد مجیدی با ۴ گل در رده دوم این رده‌بندی قرار دارد، امیدوار بود رکوردش راافزایش بدهد و در زمره بهترین گلزنان استقلال در  دربی قرار بگیرد.

او بعد از ناکامی در ارتقای رکورد خود حالا امیدوار به آینده است. اگرچه با توجه به پایان قرارداد مطهری در پایان فصل شاید او فصل آینده شانس بازی در دربی را نداشته باشد، اما در همین فصل با توجه به احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی مهاجم آبی ها هنوز شانس برای حضور در مقابل سرخ‌پوشان را دارا است.

مطهری روز گذشته در اولین تمرین بعد از دربی، مثل همه بازیکنان چهره‌ای اندوهگین داشت اما بی شک او انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب آبی ها دارد و البته که بی‌صبرانه انتظار تقابل دوباره با پرسپولیس در جام حذفی را می‌کشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwv54

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوشش بازیکن استقلال در تمرین حاشیه‌ساز شد