تاریخ انتشار: 1395/09/09 16:12
کد خبر: 246190

پرسپولیسی های تیم ملی / از سرحال و آماده و تا بد و گل نزن!

پرسپولیسی های تیم ملی / از سرحال و آماده و تا بد و گل نزن!

به گزارش فرتاک ورزشی، در لیگ برتر فوتبال ایران دو جبه به وجود آمده است کسانی که از تعطیلات لیگ بهره برده و موافقش هستند تا کمبودهای ابتدای فصل خود را جبران کنن و عده ای که مطمئنا با وقفه های زیاد لیگ کاملا آمادگی مناسب و لازم نرمال تیمیشان به هم می ریزد.

 این که مربیان این تیم‌ها مثل برانکو و قلعه‌نویی از دشمنان مربی پرتغالی باشند و این اختلاف را علنی کنند یا این که مثل منصوریان و کمالوند و ویسی از طرفداران آن فرق چندانی نمی‌کند. تیم ملی و اردوهای بلندمدت و خستگی بازیکنان به یک اندازه به آنها ضربه می‌زند.

جلال حسینی:  بازیکنی است که سالهاست به این اردوها و بازی‌های فشرده عادت دارد و هیچ کدام از این اتفاقات و فشارها نتوانسته روی کیفیت بازی او تاثیری بگذارد. او سالهاست که در دوران اوجش قرار دارد. با این حال چند بار اتفاق افتاد که او مقابل پیکان از مهاجمان حریف جاماند که یک بار انصاری به اشتباه کارت زرد گرفت و روی صحنه‌ای که گفته می‌شد پنالتی روی منشا اتفاق افتاده جلال حسینی هم خیلی بی‌تقصیر نبود و تلاشی هم برای خطا روی مهاجم پیکان انجام داد که موفق نشد.

مهدی طارمی: خستگی، تمرکز پایین، تفاوت پست در تیم ملی و تیم باشگاهی. لیستی از اتفاقاتی می‌شود تهیه کرد که دلیل گل‌نزدن طارمی در این بازی بوده است. اگرچه طارمی همیشه همین بوده اما این روزها حال و روزش نسبت به قبل هم تعریفی ندارد.

رامین رضاییان: در ترکیب اصلی برانکو نبود که بخواهیم قضاوتی در مورد کیفیتش انجام دهیم. ضمن این که اردوهای تیم ملی برای رضاییان مثل دوپینگ روحی است وبرخلاف بقیه برایش خستگی و مشکلات دیگر را همراه ندارد.

محمدانصاری: تا این‌جای فصل یکی از کم‌اشتباه‌ترین و مطمئن‌ترین مدافعان لیگ بود اما در این بازی بدشانسی و خطا و البته خوش‌شانسی که داور پنالتی گرفت یکی از بدترین هفته‌های او را رقم زد.

وحید امیری و کامیابی‌نیا: در این هفته نوسان خاصی نسبت به همیشه نداشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rklp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/اسامی ترکیب بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتور مشخص شد