تاریخ انتشار: 1395/09/10 01:59
کد خبر: 246063

پرسپولیس - ماشین سازی تبریز؛ شاگرد «دست به دامان» استاد

لیگ برتر به هفته دوازدهم رسید و در این هفته، قرار است تیم های پرسپولیس و ماشین سازی تبریز به مصاف هم بروند.
پرسپولیس - ماشین سازی تبریز؛ شاگرد «دست به دامان» استاد

به گزارش فرتاک ورزشی، لیگ برتر در این هفته نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد تا شاید با این حربه، تعداد تماشاگران افزایش یابد و علاقه‌مندان به فوتبال بتوانند بازی تیم محبوب‌شان را خارج از استرس کاری تماشا کنند.

در این هفته قرار است اتفاقات مهمی در لیگ برتر رقم بخورد و پرسپولیس و ماشین سازی باید به مصاف هم بروند  و از قرار معلوم رامین رضاییان به احتمال بسیار فراوان فیکس است و رادوشویچ باید باز هم به جای بیرانوند بازی کند، بر شیرینی هفته دوازدهم می‌افزاید.

رسول خطیبی در بحران گرفتار شده است. تیم گرانقیمت و پرمهره‌ای در اختیار دارد ولی در 6 بازی گذشته، 6 شکست برایش باقی ماند. برای او ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد، مثلاً استعفا کند یا برکنار شود. در هفته‌های اخیر، شایعات زیادی در مورد اخراجش به گوش رسید ولی کادرمدیریتی باشگاه ماشین‌سازی بارها این موضوع را اعلام کرد که اخراجی در کنار نیست.

پرسپولیس هم  در روزی که بارها موقعیت ساخت اما طارمی و سایر بازیکنان جوان تیم این فرصت‌های گلزنی را از دست دادند، برابر پیکان متوقف شد تا تراکتورسازی از راه برسد و صدر جدول را قرق کند. حالا برانکو و یارانش باید به فکر کسب یک برد خانگی دیگر در روز تعطیل باشند تا شاید خوش شانسی بیاورند و دوباره صاحب صدر جدول باشند. آنها جدا از برد، باید تعداد گل‌های زده‌شان را افزایش دهند و شاید روی کاغذ و با توجه به رتبه ماشین‌سازی، بتوانند با خوش‌بینی وارد بازی هفته دوازدهم شوند. برای این بازی، برانکو مجبور است به ترکیب اصلی تیمش دست بزند چون علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه به خاطر مصدومیت و محمد انصاری به علت محرومیت قادر به بازی نیستند. رادوشویچ درون دروازه می‌ایستد و احتمال بازگشت رامین رضاییان به ترکیب اصلی قوت گرفته است.

برانکو که زمانی سرمربی تیم ملی کشورمان بود، حالا در یک روز مهم، تیمش را مقابل رسول خطیبی شاگرد پیشین خود آماده کند. خطیبی در تنگناست و شاید ادامه شکست‌هایش، او را از نیمکت ماشین‌سازی، دور و دورتر کند با این حساب روی اشتباهات مهاجمان پرسپولیس حساب ویژه‌ای باز کرده و امیدوار است استادش (برانکو)، امتیازات دیگری را برای «حراج» داشته باشد. پیشنهاد آخرِ هفته ما به شما، تماشای این دیدار حساس برای هر دو تیم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oeg5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: از من در مورد سید جلال و امیری و بقیه بپرسید نه رامین رضاییان!