تاریخ انتشار: 1395/09/25 14:15
کد خبر: 242865

ذوب آهن امسال شبیه ترین تیم به پرسپولیس پارسال!

پرسپولیس برانکو در دو فصل اخیر، دو مسیر متفاوت را دنبال کرده است. آن‌ها فصل پیش بهترین خط حمله لیگ بودند اما این فصل، نمایشی بسته‌تر و محتاط‌تر دارند.
ذوب آهن امسال شبیه ترین تیم به پرسپولیس پارسال!

سبک بازی جدید تیم برانکو آن‌ها را از ابتدای فصل بین صدرنشین‌های لیگ قرار داده و به جای گل‌های زده پرتعداد، به کلین شیت‌های‌شان افتخار می‌کنند. خط دفاع نفوذناپذیر سرخپوشان، این هفته باید مقابل ذوب آهن غیر قابل مهار حسینی قرار بگیرد. تیمی که در هفته‌های اخیر خوب گل می‌زند و خصوصیاتی شبیه به پرسپولیس فصل پیش دارد. مدعی پنهانی که می‌تواند با شکست تیم برانکو، به صدر جدول نزدیک شود و با مسیری شبیه پرسپولیس لیگ پانزدهم، خیلی زود در کورس قرار بگیرد.

 

از قعر به صدر

پرسپولیس لیگ پانزدهم را با سه شکست از 4 بازی ابتدایی آغاز کرد و در رده شانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار گرفت. ذوب آهن هم از همان هفته اول، در رده سیزدهم بود و تا هفته هفتم و اخراج گل‌محمدی در رده چهاردهم قرار داشت. پرسپولیس با روندی صعودی به صدر جدول نزدیک شد و آخر فصل، یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی بود. ذوب آهن هم با مجتبی حسینی، 5 بازی از 6 بازی اخیر را برده از رده چهاردهم، قبل از پایان نیم فصل اول به رده سوم رسیده است.

 

گلزنی صددرصدی

فصل پیش پرسپولیس از هفته اول تا بیست و هفتم، در همه بازی‌های گل زد و رکورد گلزنی پیاپی در تاریخ لیگ برتر را شکست. تنها باری که تیم برانکو موفق به گلزنی نشد، بازی هفته بیست و هشتم با نفت تهران بود. ذوب آهن هم این فصل تنها تیمی بوده که در تمام بازی‌ها موفق به گلزنی شده است. ذوبی‌ها حتی در 7 هفته ابتدایی که فقط یک برد داشتند، همه بازی‌هایشان گل زده بودند و این روند را پس از جدایی گل‌محمدی هم ادامه دادند.

 

ماشین گلزنی

فصل پیش مهدی طارمی، برگ برنده پرسپولیس بود و آخر فصل بهترین گلزن و بهترین بازیکن لیگ برتر شد. این فصل آمار گلزنی طارمی کمتر شده و در عوض، مرتضی تبریزی نقشی شبیه او در ذوب آهن دارد. تبریزی در 7 بازی اخیر ذوب آهن 8 گل و در این فصل، مجموعا 9 گل زده است. همه گل‌های او هم در جریان بازی بوده‌اند. 3 گل بیشتر از ساسان انصاری آقای گل فعلی لیگ که 4 گل از 10 گلش از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjnzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو هم چنان پیگیر جذب یک مهاجم

ذوب-پرسپولیس؛ بدون نقش‎آفرینی مهاجم‌استقلال
تبریزی به دنبال هت تریک مقابل سرخ‌ها؛