تاریخ انتشار: 1395/12/01 15:25
کد خبر: 228072

نفت و پرسپولیس با 6 محروم در مقابل یکدیگر

نفت تهران در دیدار مقابل پرسپولیس دو بازیکن خود را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
نفت و پرسپولیس با 6 محروم در مقابل یکدیگر

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال نفت در بازی بعدی لیگ برتر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. میلاد فراهانی و محمد دانشگر دو محروم نفت هستند که در پی دریافت کارت زرد در بازی با ماشین‌سازی، بازی با پرسپولیس را از دست دادند.

میلاد فراهانی که در تمام بازی‌های فصل جاری نفت در لیگ و جام حذفی دروازه‌بان اصلی نفت بوده محروم است و شهاب عادلی و نادر صفرزایی از شانس بازی برخوردار خواهند بود.

علی دایی در بازی با ماشین‌سازی و در دقایق پایانی شهاب عادلی را به میدان فرستاد. عادلی سابقه بازی در تیم ملی جوانان و تیم مقاومت تهران را داشته و در نقل و انتقالات زمستانی به نفت تهران پیوست. عادلی که با شماره 50 به میدان می‌رود در مسابقات اخیر تیم ملی جوانان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی و قهرمانی آسیا درخشش چشمگیری داشت و یکی از ارکان موفقیت تیم ملی و صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی محسوب می‌شد.ا این بازیکن متولد 1375 از استعدادهای برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود.

نادر صفرزایی هم سابقه عضویت در پرسپولیس را در کارنامه دارد. صفرزایی در فصل 93-94 عضو تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس بود اما در رقابت با سوشا مکانی و نیلسون شانس بازی در تیم بزرگسالان پرسپولیس را پیدا نکرد.

همچنین محمد دانشگر نیز به دلیلی سه اخطاره بودن نمی‌تواند تیم نفت را در بازی مقابل پرسپولیس همراهی کند. تیم فوتبال پرسپولیس هم، وحید امیری، حسین ماهینی و محمد انصاری را به علت سه اخطاره شدن و کمال کامیابی نیا را به علت محرومیت انضباطی در دیدار مقابل نفت در اختیار نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459wnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قیاس مع الفارق بین تیم کی روش و پرسپولیس!