تاریخ انتشار: 1395/11/15 13:31
کد خبر: 231675

وقتی فوتبال روی خوش به علی عظیمی نشان نمی دهد

علی رضا عظیمی بازیکنی که فوتبال خود را مدیون تیم های پایه راه آهن می باشد و از این طریق وارد تیم بزرگسالان این باشگاه در زمان سرمربی گری علی دایی شد.
وقتی فوتبال روی خوش به علی عظیمی نشان نمی دهد

به گزارش فرتاک ورزشی، عظیمی آنقدر در تمرینات عالی کار کرده بود که توانست نظر مثبت علی دایی را برای حضور در ترکیب اصلی جذب کند.

اوج کار وی در بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود که عظیمی موفق شد با گلی زیبا دروازه پرسپولیس را باز کند و این چنین فوتبال ایران به دلیل ظهور، ستاره ای به نام علیرضا عظیمی امیدوار شود.

اما بعد از رفتن علی دایی از راه آهن، فوتبال روی خوش خود را به علی عظیمی نشان نداد چرا که با آمدن حمید استیلی به یکباره همه چیز عوض شد و بسیاری از بازیکنان راه آهن که محصول آکادمی این باشگاه بودند و مرحله به مرحله پله های ترقی را طی کردند و به تیم بزرگسالان این باشگاه رسیده بودند، در لیست مازاد حمید استیلی قرار گرفتند. علی عظیمی هم از آن دسته بازیکنانی بود که در لیست مازاد حمید استیلی قرار گرفت.

عظیمی پس از سال ها بازی در راه آهن از این تیم باقدمت پایتخت جدا شد و به خونه به خونه ای پیوست که در آن زمان اکبر میثاقیان را بر روی نیمکت خود می دید.

عظیمی در ابتدا روز های خوبی را در خونه به خونه تجربه می کرد اما به دلیل نامعلومی رفته رفته هرچه به پایان آن فصل از لیگ دسته اول می رسید، او کم تر فرصت بازی پیدا میکرد تا اینکه فصل به پایان رسید.

عظیمی در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول به ملوانی پیوست که هدایت آن را محمد مایلی کهن در دست دارد.

عظیمی که با انگیزه بالایی در تمرینات حاضر شده بود از آمادگی بالایی برای حضور در تمرینات بر خوردار بود، اما مورد بی مهری محمد مایلی کهن قرار گرفت که به او کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی را داد و همین امر باعث شد عظیمی قید ملوان را بزند و به صورت توافقی از این باشگاه پرطرفدار جدا شود.

عظیمی که فعلا بدون تیم می باشد تمرینات منظم خود را در تهران پیگیری می کند تا به عنوان سهمیه آزاد به تیمی برود تا فرصت حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dojl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یادداشت؛ به بهانه آسمانی شدن سید