تاریخ انتشار: 1395/11/12 20:29
کد خبر: 232217

اتابک نمازی: از ورود آقای دین محمدی، نظم خاصی در راه آهن به وجود آمده است

تیم فوتبال راه آهن تهران در دیداری خارج از خانه، موفق شد بادران را در ورزشگاه کارگران متوقف کند.
اتابک نمازی: از ورود آقای دین محمدی، نظم خاصی در راه آهن به وجود آمده است

به گزارش فرتاک ورزشی، اتابک نمازی دفاع راست راه آهن در بازی با بادران درخصوص بازی گفت: بازی خوبی بود و بادران که میزبان این مسابقه بود، به دنبال سه امتیاز بازی بود اما طبق برنامه ای که ما در بازی داشتیم، روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی، خطرات خوبی را روی دروازه بادران رخ دادیم که توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

وی افزود: راه آهن پتانسیل های زیادی دارد اما چون شرایط مالی مناسب ندارد، بدنتیجه گرفته است و شک ندارم که تیم راه آهن در لیگ یک می ماند و اصلا بحث سقوط این تیم مطرح نیست و باشگاه، تمام تلاشش این است تا این تیم با عملکردی قابل قبول، فصل را به اتمام برساند.

وی ادامه داد: از مسئولین راه آهن و همچنین فوتبالی های قدیمی این تیم درخواست دارم که به کمک این تیم بیایند و این تیم ریشه دار که روزی منبع بازیکن سازی در فوتبال کشور بود، دوباره به قدرت سابقش بازگردد و به فوتبال کشور خدمت کند.

نمازی در پایان به تمجید از سیروس دین محمدی پرداخت و اظهار داشت: باورود آقای دین محمدی به راه آهن، نظم و هماهنگی خواصی در باشگاه شکل گرفته است و طبق تجاربی که آقای دین محمدی دارند، بهترین تصمیم را برای راه آهن در هر بازی اتخاذ خواهند کرد و امیدوارم با آقای دین محمدی بتوانیم راه آهن را به حجایگاه واقعی اش در فوتبال کشور برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrkej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیرک راه آهن ناجی دین محمدی در اولین دیدار