تاریخ انتشار: 1395/12/12 15:53
کد خبر: 225673

تشابه رضاییان - برانکو با بکهام و فرگوسن

یک لحظه حس کردم دیوید خودش را بزرگتر از منچستر میداند!
تشابه رضاییان - برانکو  با بکهام و فرگوسن

وقتی فرگوسن اعلام کرد دیگر نیازی به بکام ندارد شاید عالمی را روی سر هواداران منچستر خراب کرد.بکام خدای منچستر بود و شاید هیچکس نتواند در تاریخ باشگاه به محبوبیت او دستبرد بزند!بکام الگوی خیلی از جوانان دنیا بود.وقتی او مدل موهایش را تغییر میداد جوان 20 ساله فیلیپینی که مایل ها از انگلستان فاصله داشت به عشق بکام سعی میکرد مدل موهایش را  شبیه او کند.

وقتی بکام به رئال رفت انگار نه انگار که او به باشگاه پرافتخار تری رفته.دیوید به هیچ وجه خوشحال نبود.رفتن او از منچستر مثل این بود که فرگوسن بهترین پسرش را از دست داده و همیشه چشمانش منتظر یک شماره هفت فانتزی بود.

وقتی از فرگوسن پرسیدند چرا با رفتن بکهام موافقت کردی،او فقط یک پاسخ داد: یک لحظه حس کردم دیوید خودش را بزرگتر از منچستر میداند!

وقتی رضاییان با التماس و دیدن دم بزرگان پرسپولیس از ترکیه به این تیم برگشت بعد از چند هفته انگار دوباره یادش رفت پیراهن چه تیمی را بر تن کرده!او مغرور شد و نظم تیمی تیمی که مدعی اول قهرمانیست را بر هم ضد و طبق عادت همیشگی اش دنبال جلب توجه در شبکه های مجازی افتاده!

برانکو اگر ادعای حرفه ای گری دارد باید رفتاری شبیه فرگوسن از خودش نشان دهد.البته اگر دوست ندارد تیمش با این وضعیت عالی به حاشیه کشیده شود.

 

نویسنده: احسان خسروی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36a8ge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پنالتی زنان پرسپولیس و دربی