تاریخ انتشار: 1395/12/29 11:24
کد خبر: 222078

پرسپولیس خوب موقعی باخت و جا برای جبران هست

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوب می‌شد که پرسپولیس بازی آخر سال را می‌برد اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و شاگردان برانکو در خوب زمانی باختند و جای جبران هست.
پرسپولیس خوب موقعی باخت و جا برای جبران هست

علی انصاریان ، در خصوص باخت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الریان و اینکه شرایط برای صعود شاگردان برانکو از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سخت شد، اظهار داشت: اصلاً نتیجه خوبی نبود و کاش با یک تساوی بازی آخر سال را تمام می‌کردند. با این همه اتفاق خاصی نیفتاده و می‌شود جبران کرد.

وی افزود: پرسپولیس در زمانی باخت که جای جبران دارد. متأسفانه پرسپولیس نیمکت خوبی ندارد و اگر نیمکت خوبی داشت این اتفاقات نمی‌افتاد. پرسپولیس لیگ را با همین شرایط تمام می‌کند اما در آسیا به مشکل می‌خورد. با این همه پرسپولیس تیم خیلی خوبی بود؛ تیم یکدستی که عالی فوتبال بازی کرد و شرایط خوبی هم دارد. پرسپولیس اگر همین مسیر را بتواند ادامه دهد، در ایران قهرمان و در آسیا هم موفق خواهد بود.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دعوت ملی‌پوشان این تیم به اردوی تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش و اینکه به نظر می‌رسد بین او و برانکو صلح برقرار شده، گفت: به نظر من از اول هم این مشکل قابل حل بود چون اصلاً مشکلی نبود. یک بحث سلیقه‌ای بود که اگر اجازه داده شود به خوبی این دو مربی آن را مدیریت خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6yj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور - صبا؛ فرصتی برای انتقام