تاریخ انتشار: 1396/02/10 10:27
کد خبر: 213963

برانکو برای فصل بعد یک پدیده دیگر رو می کند؛ منتظر دی ماریای فوتبال ایران باشید!

هواداران پرسپولیس به خاطر تکنیک نابی که این بازیکن جوان دارد لقب دی ماریای ایران را به او داده اند و به نظر می رسد که برانکو در حال آماده کردن یک پدیده دیگر برای پرسپولیس است.
برانکو برای فصل بعد یک پدیده دیگر رو می کند؛ منتظر دی ماریای فوتبال ایران باشید!

برانکو ایوانکوویچ در این مدت حضورش در پرسپولیس عملکرد درخشانی از خود نشان داده و ثابت کرده که مربی بزرگ و کاربلدی است.

او فصل قبل پرسپولیس را به نایب قهرمانی در رقابت های لیگ برتر رساند و در فصل جاری هم توانست سرخ پوشان را قهرمان کند.

در این دو فصل حضور برانکو در پرسپولیس دو بازیکن زیر نظر او به پدیده لیگ تبدیل شده اند. فصل قبل برانکو با اعتماد به محمد انصاری او را به عنوان پدیده لیگ معرفی کرد و الان این بازیکن به جایگاه ثابتی در پرسپولیس دست پیدا کرده است و این شانس را دارد که به فوتبال اروپا برود.

و اما در فصل جاری برانکو یک بازیکن دیگر رو کرد و او کسی جز صادق محرمی نیست که توانست جایگزین شایسته ای برای رامین رضاییان باشد و این شانس را دارد که به تیم ملی فوتبال ایران هم دعوت شود.

به نظر می رسد که این روند برانکو در پرسپولیس ادامه دارد و باید فصل بعد هم منتظر رو شدن یک پدیده دیگر در پرسپولیس باشیم و او کسی جز احسان علوان زاد نیست.

این بازیکن جوان در فصل جاری چندین بار در دقایق پایانی توسط برانکو به بازی گرفته شد و با تکنیک بالایی که داشت ثابت کرد که آینده درخشانی در انتظارش است. سرمربی کروات سرخ پوشان اعتقاد خاصی به بازیکنان جوان دارد. برای او جدیت در تمرین مهم تر از هر چیزی است و این بهترین انگیزه برای بازیکنان جوان و با استعداد است.

پرسپولیس با برانکو رویه متفاوتی را در پیش گرفته است تا جایکه این تیم تنها به دنبال جذب بازیکنان بزرگ از دیگر باشگاه ها نیست بلکه خود می خواهد با بازی دادن به استعدادهای ناب نیازهایش را برآورده کند. علوان زاده یکی از استعدادهای ناب پرسپولیس است که این توانایی را دارد به ترکیب اصلی برسد و مانند محمد انصاری و صادق محرمی بدرخشد.باید منتظر درخشش این بازیکن در فصل بعد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovddq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الهلال