تاریخ انتشار: 1396/02/15 20:26
کد خبر: 212688

پشت پرده عدم صدور رضایت نامه برای فرشید باقری/ نگرانی منصوریان یک چیز دیگر است

یک فصل آزمون و خطا لازم بود تا سرانجام منصوریان بفهمد فرشید باقری آن هافبک دفاعی نیست که مدنظرش بود. اما با وجود اینکه این بازیکن هیچ جایگاهی در تیم او ندارد، منصوریان به یک دلیل نمی خواهد اجازه خروج این بازیکن را بدهد.
پشت پرده عدم صدور رضایت نامه برای فرشید باقری/ نگرانی منصوریان یک چیز دیگر است

شاید بزرگترین اشتباه زندگی فرشید باقری به انتخابش در ابتدای لیگ شانزدهم مربوط می شد.برانکو روی او نظر داشت اما باقری ناگهان بخاطر رقم قرارداد دو برابری راهی استقلال شد.اما برخلاف انتظارات او هرگز در افکار منصوریان جایی نداشت و این امید نورافکن 20 ساله بود که بعنوان پدیده جای خودش را باز کرد.

 با بازگشت روزبه چشمی قطعا جای بازی برای نورافکن پدیده هم تنگ می شود و دیگر وضعیت باقری جای خود.از این رو فرشید باقری از چند ماه قبل همه تلاش خود را به کار بست تا با راضی کردن منصوریان از این تیم جدا شود. ولی از آنجایی که برانکو مشتری جدی این بازیکن است، منصوریان نمی خواهد در صورت درخشش این بازیکن با پیراهن پرسپولیس،متهم به مهره سوزی شود.مثل همان سناریوی ساسان انصاری و برانکو که تا مدت ها رسانه ها بخاطر این جدایی، سرمربی قرمزها را مورد نقد قرار دادند.

از این رو سرمربی استقلال به هافبک دفاعی خود اعلام کرده که به وی برای فصل بعد احتیاج دارد و یا اگر او قصد جدایی دارد، می بایست به تیمی غیر از پرسپولیس برود. قرارداد باقری دو ساله است اما با شرط و شروطی. جنگی در این بین شکل گرفته و منصوریان نمی خواهد بازنده این بازی باشد.

رسانه های نزدیک به پرسپولیس از حضور فرشید باقری در لیست خرید برانکو خبر می دهند ولی منصوریان بصورت جدی مخالف این انتقال است.باید دید باقری برخلاف نیمفصل،توانایی جدا شدن از استقلال را دارد یا مجبور است بماند و یکفصل دیگر روی نیمکت استقلال شاهد بازی دیگران باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvpyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فشار هواداران استقلال به باشگاه برای جذب رامین رضاییان