تاریخ انتشار: 1396/02/21 07:54
کد خبر: 211554

بی‌خبری پژمان منتظری از توافق با استقلال

پژمان منتظری و مجتبی جباری،‌ پیش از بازی استقلال و التعاون به اردوی تیم سابق‌شان در دبی رفتند. این دو بازیکن هنوز تحت قرارداد باشگاه الاهلی هستند، ولی بزودی قراردادشان تمام می‌شود و بازیکن آزاد خواهند بود.
بی‌خبری پژمان منتظری از توافق با استقلال

حضور این دو بازیکن در اردوی استقلال، ناخودآگاه شایعاتی راه انداخت. بعضی رسانه‌ها نوشتند، جباری و منتظری قرار است به استقلال بازگردند و فصل آینده، پیراهن این تیم را به تن کنند. وقتی این مساله را با منتظری در میان می‌گذاریم، با خنده می‌گوید: استقلال که بازیکن دارد و ما را نمی‌خواهد! منتظری با خنده ادامه می‌دهد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌توانم از الان درباره آینده حرف بزنم ولی درباره خبرهایی که اخیرا نوشته اند و از حضور من در استقلال خبر داده‌اند، من در جریان نیستم.

منتظری بازیکنی است که استقلالی‌ها علاقه دارند به این تیم بازگردد. البته وقتی خبرنگاری در این باره از یکی از اعضای کادر فنی استقلال پرسید، او با خنده گفت: پژمان تا جیب شیخ الاهلی را خالی نکند به ایران برنمی گردد! با توجه به خواسته‌های منصوریان از باشگاه، بعید به نظر می‌رسد زمینه برای بازگشت منتظری مهیا باشد مگر این که رابسون یا پادوانی از استقلال جدا شوند. البته نکته دیگری هم وجود دارد. منتظری در پست دفاع راست هم بازی می‌کند و منصوریان در این پست به بازیکن نیاز دارد. اگر منتظری به استقلال بیاید، قدرت خط دفاعی این تیم بیشتر می‌شود. در این صورت، ترکیب خط دفاعی استقلال در فصل جدید رابسون، پادوانی، زکی‌پور و پژمان منتظری خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkn58

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای یک استقلالی: جباری پیرمرد است