تاریخ انتشار: 1396/02/27 08:27
سومین بمب پرسپولیس در آستانه انفجار؛
کد خبر: 210315

شجاع آمد، شجاعیان هم می‌آید

داریوش شجاعیان برای مذاکره با پرسپولیس و استقلال به تهران آمده و البته خودش باید پیش از هرگونه توافق با یکی از این دو باشگاه فکری برای رضایتنامه‌اش از گسترش فولاد بکند.
شجاع آمد، شجاعیان هم می‌آید

نکته مهمی که این وسط وجود دارد این است که استقلال دیگر مثل قدیم دنبال این بازیکن نیست. منصوریان اعلام کرده که لیست تیمش با دو، سه بازیکن بسته می‌شود. تعدادی از پیشکسوتان استقلال از جمله پیروز قربانی به منصوریان توصیه کرده‌اند که برای کامل شدن تیمش در فصل آینده بازیکنی از جنس سروش رفیعی یا محسن مسلمان به ترکیب تیم اضافه کند. با این‌حال چیزی که مشخص است این است که فعلا برانکو مشتری پروپا قرص‌تری است برای جذب این هافبک تکنیکی. امتیازی که شجاعیان نسبت به مسلمان و رفیعی دارد این است که تجربه بازی در پست هافبک دفاعی را هم دارد و می‌تواند در مواقع محرومیت یا مصدومیت کمال کامیابی‌نیا یا هافبک دفاعی جانشین او در فصل آینده، به‌عنوان هافبک تدافعی هم به میدان برود. علاوه بر اینها ممکن است سروش رفیعی در نهایت با یک پیشنهاد خوب خارجی از پرسپولیس برود و همین جا را برای داریوش بیشتر باز می‌کند.
همه اینهایی که تا اینجا خوانده‌اید را بگذارید کنار؛ یک نکته مهم‌تر وجود دارد. نکته جالب اینکه شجاعیان شب را در منزل شجاع خلیل‌زاده و سروش رفیعی گذرانده است. آیا این اتفاق معنای خاصی می‌دهد و این بازیکن را به تیم برانکو نزدیک‌تر می‌کند؟ پریشب تولد شجاع خلیل‌زاده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ov7qq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: 5 بازیکن جدید می‌خواهیم اما هنوز با کسی صحبت نکرده‌ایم