تاریخ انتشار: 1396/03/02 14:59
کد خبر: 209012

دی ماریا در لیست خرید نراتزوری قرار گرفت

اینتر می خواهد تا در فصل آینده به خوبی خود را تقویت کند تا دوباره به اوج بازگردد.
دی ماریا در لیست خرید نراتزوری قرار گرفت

 پس از سپری کردن فصلی سخت و پر فراز و نشیب، اخیرا مدیران ارشد اینتر از جمله ژانگ، آسیلیو و ساباتینی اخیرا در رم دیدار کردند تا برنامه های فصل آینده اینتر را تعیین کنند.

 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، اینتر به طور قطع خواستار حفظ ایکاردی، هندانوویچ، دی آمبروزیو، مدل، گالیاردینی و پینامونتی است اگرچه در مورد آینده کوندوگبیا و پریشیچ که فروش آن ها می تواند سود مالی خوبی برای نراتزوری داشته باشد تردید هایی وجود دارد. علاوه بر آن، ادر، میراندا و آندرئولی نیز وضعیت مشخصی ندارند. در مورد خروجی ها، بروزوویچ، موریو، پالاسیو، کاریزو و گابریل باربوسا اینتر را ترک خواهند کرد که البته گابی گل به صورت قرضی از اینتر جدا خواهد شد.

 

در خصوص خرید ها، اینتر برای خط دفاعی روی جذب مانولاس و رودیگر همانند په په و دی فری تمرکز کرده است. برای هافبک، ناینگولان و استروتمن همچنان اهداف نراتزوری هستند در حالی که تولیسو، هافبک لیون به گزینه ای محبوب تر برای کادر مدیریتی اینتر تبدیل شده است. برای خط حمله نیز براردی و برناردسکی جزو گزینه های افعی ها هستند اما این در حالی است که اینتر مذاکرات اولیه برای جذب آنخل دی ماریا، وینگر آرژانتینی پاری سن ژرمن را شروع کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxwee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جنوا 1- 0 اینتر؛ ادامه ناکامی نراتزوری ها