تاریخ انتشار: 1396/05/08 17:35
کد خبر: 192332

سرمربی پرسپولیسی و تغییراتی که پرسپولیس را غافلگیر می کند

سرمربی پرسپولیسی و تغییراتی که پرسپولیس را غافلگیر می کند

کمبود بازیکن در تراکتورسازی هر هفته بیشتر از قبل می‌شود و تیم تبریزی برای بازی با پرسپولیس علاوه بر عارف آغاسی از سینا عشوری هم نمی‌تواند استفاده کند.

تراکتورسازی در اردوی پیش‌فصل، هادی محمدی، دفاع وسط خود را از دست داد. عارف آغاسی هم در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد. گفته می‌شد او تنها بازی اول لیگ را از دست خواهد داد اما هم‌چنان در تمرینات تیم شرکت نکرده و بعید است بتواند برابر پرسپولیس هم بازی کند.

درباره او حتی وب‌سایت هوادار نوشته که دچار مصدومیت شدیدتری نسبت آن‌چه باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده شده است. به نوشته این وب‌سایت، آغاسی دچار مصدومیت رباط صلیبی نوع اول است و نمی‌تواند بین 4 تا 8 هفته بازی کند.

سینا عشوری هم که سرانجام اجازه بازی برای تراکتور را پیدا کرد در بازی اول برابر استقلال خوزستان مصدوم شد. عشوری سومین بازیکنی است که در این پست بازی می‌کند و مصدوم می‌شود. وب‌سایت باشگاه تراکتوسازی اعلام کرده او مشکلی ندارد اما با وجود کوتاه‌مدت بودن مصدومیت، بعید است عشوری بتواند خود را به بازی با پرسپولیس برساند.

یحیی گل‌محمدی که خودش تمرین امروز تیم را رها کرده و برای برگزاری یک کلاس در تهران است حالا احتمالا محمد ایرنپوریان را که در آخرین گفت‌وگویش این پست را نفرین شده خوانده به دفاع وسط خواهد آورد و امیر نصر آزادانی را جایگزین او در دفاع راست خواهد کرد. تغییراتی موقتی تا زمانی که دو بازیکن دیگر تراکتور به بازی‌ها برگردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqll6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش برای رساندن بازیکن تراکتورسازی به بازی مقابل پرسپولیس