تاریخ انتشار: 1396/05/23 23:10
کد خبر: 188917

اظهارات جنجالی کامرانی فر درباره جدایی از دپارتمان داوری

رئیس مستعفی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: پس از تقدیم استعفایم به مسئولان فدراسیون فوتبال نشستی با آن ها نداشتم چراکه نمی خواهم به دپارتمان بازگردم.
اظهارات  جنجالی کامرانی فر درباره جدایی از دپارتمان داوری

حسن کامرانی فر، رئیس مستعفی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، هفته گذشته به دلیل دخالت های فریدون اصفهانیان در امور این دپارتمان، از سمت خود استعفا کرد.

کامرانی فر پس از تحویل استعفای خود به ساکت، به مشهد سفر کرده و در این مدت هیچ نشستی با مسئولان فدراسیون فوتبال نداشته است. ضمن اینکه مهدی تاج به دلیل سفر به مالزی برای برگزاری نشست با مسئولان AFC و به دنبال آن حضور در مجمع هیئت فوتبال تبریز، فرصتی برای برگزاری نشست با کامرانی فر نداشته است.

از طرفی اگر مهدی تاج و محمدرضا ساکت پس از آخرین نشست خود با کامرانی فر، قصد رد استعفای رئیس مستعفی دپارتمان داوری را داشتند، باید از طریق سایت رسمی فدراسیون این موضوع را اطلاع رسانی می کردند که تاکنون این کار را هم انجام نداده اند.

البته شنیده می شود  کامرانی فر هم با توجه به فضای حاکم بر فدراسیون فوتبال و دخالت فریدون اصفهانیان در تمام امور مربوط به داوری، قصد بازگشت به دپارتمان داوری را ندارد.

بر همین اساس با حسن کامرانی فر گفت و گویی انجام دادیم که او با اشاره به اینکه قصد بازگشت به دپارتمان داوری را ندارد، تصریح کرد: آخرین باری که تاج و ساکت را دیدم به نشستی بازمی گردد که در آن استعفایم را تقدیم مسئولان فدراسیون فوتبال کردم و در حال حاضر هم قصد بازگشت به دپارتمان داوری را ندارم. آن ها با استعفای من موافقت کرده اند و زمانیکه کارهای دپارتمان به خوبی  از سوی فریدون اصفهانیان انجام می شود، دلیلی برای بازگشت من وجود ندارد.

او ادامه داد: تاج و ساکت اعتقاد داشتند امور دپارتمان داوری به خوبی پیش می رود و قصد داشتند مرا از این تصمیم منصرف کنند اما ترجیح می دهم به همکاری با فدراسیون فوتبال پایان دهم. باید قبول کرد حرف فریدون اصفهانیان به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون که جایگاهی دارد، نسبت به من ارجحیت دارد و  با توجه به سابقه چندین ساله او در مدیریت کمیته داوران، امور دپارتمان را هم برعهده گرفته که این امر از نظر من هیچ مشکلی ندارد و می تواند به سود جامعه داوری باشد!

رئیس مستعفی دپارتمان داوری در پایان خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت اینست که داوران پس از این تغییر و تحولات به آرامش برسند. شاید استعفای من هم به همین دلیل باشد چراکه داوران به دلیل فعالیت همزمان من و اصفهانیان بلاتکلیف بودند. در حال حاضر آن ها می دانند که فریدون اصفهانیان کارها را به درستی یا اشتباه  انجام می دهد و در این حالت داوران از 2 گانگی خارج می شوند. به هر حال برخی مواقع صلاح بر اینست که شرایط به شکل خاصی پیش برود. هرچند من به دپارتمان داوری بازنمی گردم اما امیدوارم امور مربوط به مدیریت داوری کشور به خوبی انجام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qnzvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تصمیم کامرانی‌فر برای کناره‌گیری از دپارتمان داوری
باید با تاج و اسدی صحبت کنم

جامعه داوری باید تابع هیات فوتبال و فدراسیون باشند
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران مطرح کرد؛