تاریخ انتشار: 1396/05/24 14:10
کد خبر: 188795

علت جادوی مارکو مشخص شد/برانکو لو داد

علت اینکه تمام بازیکنان پرسپولیس در مرز آمادگی قراردارند و زود از مصدومیت خارج میشوند مشخص شد
علت جادوی مارکو مشخص شد/برانکو لو داد

مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز پرسپولیس که در محافل پرسپولیسی و البته برخی از بازیکنان این تیم به قاتل بازیکنان ناآمده مشهور است.

در مدتی که این مربی در پرسپولیس عضویت دارد نه تنها بدنهای بازیکنان را تراشیده است بلکه میزان مصدومیت ها را به حداقل رسانده است و هر بازیکنی که مصدوم میشود زودتر از زمان پیشبینی شده به میادین برمیگردد.

کافی است برای پی بردن به جادوی مارکو کمی به عقب برگردیم؛

کمال کامیابی نیا که گفته میشد از هفته پنجم به میادین بازمیگردد خیلی زودتر از زمان مقرر که پزشکان و حتی کامیابی نیا پیشبینی میکردند به ترکیب پرسپولیس برگشت.

سید جلال حسینی که خود این بازیکن و برخی از پزشکان دوری چند هفته ای و نرسیدن این بازیکن به الاهلی را پیشبینی میکردند؛کاپیتان پرسپولیس از هفته گذشته به میادین بازگشت و خبر از بهبود زودتر از موئد مقرر را داد.

گادوین منشاء

این بازیکن نیجریه ای تصور میشد که پنج هفته از میادین دور باشد اما در تعجب همگان و حتی همبازیانش بعد از یک هفته به میادین برگشت.

این تفاسیر برای جادوی مارکو اگر کافی نیست بهتر است به صحبتهای برخی از بازیکنان پرسپولیس توجه کنیم.

اکثر بازیکنان پرسپولیس معتقد هستند که فشار تمرینات برانکو و کادرش با وجود اینکه بسیار بالاست اما احساس زدگی نمیکنند و جواب زحمات خود را با دوندگی خستگی ناپذیر و آمادگی بالای بدنی در مسابقات میگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zeayz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومان پرسپولیس به ایفمارک رفتند
گزارش تمرین سرخپوشان؛